enasbcom

enasbcom

مزایای استفاده از ردیاب خودرو در رستوران ها و کافه ها

 

 

چه کسی از خوردن غذاهای گرم و خوشمزه لذت نمی برد؟ در دنیای شلوغ امروزی که معمولاً همه اعضای خانواده درگیری های خاص خود را دارند و زن و شوهر هر دو کار می کنند، پختن غذای خانگی در طول هفته به یک اتفاق نادر تبدیل شده است.

این دغدغه ها و کمبود وقت اعضای خانواده باعث می شود که در هفته برای چندین وعده از غذاهای آماده رستوران استفاده کنند. حال اگر خستگی ناشی از کار روزانه و ترافیک و ... را در نظر بگیریم، گزینه سفارش غذا به درب منزل جذابیت بیشتری نسبت به رفتن به رستوران و کافه پیدا می کند.

با توجه به اینکه در سال های اخیر استقبال از سفارش غذا از رستوران ها و کافه ها افزایش یافته است و با گسترش برنامه های مرتبط، رستوران ها و کافه ها باید دقت بیشتری در تهیه و ارائه غذاهای باکیفیت و گرم داشته باشند.

تحویل غذای آماده به یکی از بزرگترین و پررونق ترین بخش های کسب و کارهای فعال در زمینه تولید مواد غذایی تبدیل شده است و رستوران ها، کافه ها و مراکز تهیه غذا با توجه به خط مشی، بودجه و حجم سفارش خود از وسایل نقلیه مختلفی برای ارسال غذای خود استفاده می کنند. .

مراکز تولید مواد غذایی صرف نظر از عملکرد به موقع و صحیح، در معرض افت محبوبیت قرار دارند و بنابراین این مشاغل باید بر سیستم تحویل سفارش خود نظارت دقیق داشته باشند. در این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید چرا استفاده از ردیاب خودرو برای رستوران ها و کافه ها مفید و حتی ضروری است.

ردیاب خودرو برای رستوران ها، راهی برای جلب رضایت بیشتر مشتری

تا چندین سال پیش، تنها شرکت های بزرگ از ردیاب خودرو برای مدیریت ناوگان بزرگ خود استفاده می کردند، اما امروزه کسب و کارهای کوچک نیز از ردیاب های GPS برای افزایش بهره وری استفاده می کنند. یکی از این مشاغل رستوران ها و کافه ها و مراکز تهیه و توزیع غذا هستند که با سفارش گرفتن و ارسال غذا به منازل فعالیت می کنند.

کنترل و مدیریت ناوگان برای رستوران ها و کافه ها بسیار مهم است، به طوری که حتی اگر غذا با کیفیت ترین باشد، اگر سرد باشد و با تاخیر به دست مشتری برسد، دیگر غذای خوبی نیست و مشتری ناراضی می شود. حال اگر این اتفاق مکرر رخ دهد رستوران یکی پس از دیگری مشتریان خود را از دست می دهد و در نهایت به دلیل عدم سود لازم برای ادامه فعالیت مجبور به تعطیلی رستوران یا کافه می شود.

فعالیت در زمینه تولید و توزیع مواد غذایی غیرقابل پیش بینی است و نیاز به نظارت دقیق در بخش های مختلف دارد. رستوران ها و کافه ها معمولا برنامه فشرده ای دارند و حجم کاری آنها می تواند باعث تاخیر در پخت و پز و ارسال غذا شود.

برای خرید دوربین مداربسته برای کافه یا رستوران، کلیک کنید

با این حال، استفاده از ردیاب خودرو برای یک رستوران می تواند یک فرشته نجات باشد که تصویر رستوران را حفظ کرده و رضایت مشتری را جلب می کند. پیک موتوری با استفاده از ردیاب خودرو برای کافه می تواند مسیر کم تردد را انتخاب کند و از خرابی ناگهانی خودرو جلوگیری کند و غذای گرم و تازه را در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتری برساند.

رستوران ها و کافه ها عموما از دو روش برای ارسال غذا استفاده می کنند که هر کدام مزایا و معایبی دارند. برخی برای کار خود از پیک اختصاصی استفاده می کنند که در رستوران یا کافه حضور دارند و به محض تهیه سفارش به نقاط مختلف شهر ارسال می شوند.

نوع دیگری از ارسال، استفاده از خدمات شخص ثالث است. در این نوع تحویل، سفارش در یک برنامه یکپارچه ثبت می شود و نزدیکترین پیک برای دریافت و تحویل سفارش به کافه یا رستوران ارسال می شود. ارائه دهندگان خدمات پیک معمولاً از ردیاب موتورسیکلت یا اتومبیل برای شناسایی مکان و ارسال راننده یا پیک استفاده می کنند که کار را برای رستوران ها و کافه ها آسان می کند. این ارائه دهندگان خدمات به مشتریان و مدیران رستوران این امکان را می دهند تا با استفاده از GPS خودرو، موقعیت لحظه ای هر راننده را روی نقشه ببینند.

همچنین لازم است رستوران ها و کافه هایی که پیک اختصاصی دارند چنین سیستمی داشته باشند. مراکز تهیه و توزیع غذا که برای مجالس غذا تهیه می کنند و یا رستوران های بزرگی که در سطح شهر شعبه های مختلفی دارند عموما از پیک های اختصاصی استفاده می کنند و با توجه به شهرت و نام معروف خود باید کیفیت و سرعت بالایی در ارائه خدمات داشته باشند.

این رستوران ها که از جی پی اس خودرو برای ردیابی ناوگان تحویل غذا استفاده می کنند، می دانند که رضایت مشتری از دریافت یک غذای گرم و خوشمزه در زمانی معقول، چیزی است که مشتری را به رستوران وفادار می کند و به رستوران اعتبار می بخشد. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از ردیاب خودرو برای رستوران می پردازیم.

ردیابی خودرو چگونه به رستوران ها و کافه ها کمک می کند؟

استفاده از ردیاب خودرو مزایای مختلفی دارد که این فناوری را بسیار محبوب کرده است. کاربرد ردیاب جی پی اس برای رستوران ها و کافه ها چیست؟

1- ردیابی فوری محل پیک

با کمک ماژول GPS واقع در ردیاب خودرو، مدیران رستوران می توانند مسیر پیک خود را ردیابی کنند و موقعیت فعلی آنها را مشاهده کنند و در هنگام ارسال غذای گرم، انتخاب سریع ترین و کوتاه ترین مسیر برای تحویل غذا حیاتی می شود.

مدیر رستوران با کنترل مسیر و انتخاب بهترین مسیر برای پیک می تواند گام بسیار موثری در این راستا بردارد و با نظارت کامل مطمئن شود که غذا در بهترین حالت به دست مشتری می رسد.

2- ردیابی وسیله نقلیه مسروقه

در صورت سرقت پیک رستوران ها و کافه ها، سیستم ردیابی خودرو می تواند خودرو را متوقف کرده و با ردیابی محل آن، دستگاه مسروقه را به راحتی بازیابی کند. این ویژگی به رستوران کمک می کند تا در صورت بروز چنین حوادثی به سرعت پیک خود را بازیابی کند و برای تعویض آن هزینه نکند.

3- کاهش هزینه سوخت

زمانی که مدیریت صحیح با استفاده از ردیاب خودرو انجام شود و مسیرها به صورت دقیق و بدون خطا انتخاب شوند، طبیعتا مصرف سوخت ناوگان تحویل غذا کاهش می یابد و این به نفع رستوران خواهد بود.

4- تعیین حد مجاز سرعت

در برخی موارد غذای ارسالی کیک یا غذای لطیفی است که در صورت حمل سریع و بدون مراقبت ظاهر آن آسیب می بیند و دیگر برای مشتری ارزشی ندارد. در این صورت استفاده از ردیاب برای کافه یا نانوایی به مدیر مجموعه کمک می کند تا با تعیین محدودیت سرعت برای پیک خود از ظاهر کالای خود اطمینان حاصل کند.

آخرین کلمه

شاید در ابتدا استفاده از ردیاب خودرو برای رستوران ها و کافه ها غیر ضروری به نظر برسد، اما وقتی به محبوبیت اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا نگاه می کنیم، متوجه می شویم که یکی از ویژگی های برجسته ای که این اپلیکیشن ها را در بین مردم رایج و محبوب کرده است، این قابلیت است. تا فورا سفارش خود را ردیابی و ارسال کنند. آنها سریع هستند. بنابراین رستوران ها و کافه ها می توانند با استفاده از این روش ها مشتریان خود را همیشه راضی و وفادار نگه دارند.

enasbcom
enasbcom

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋