السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

اورونوف رکورد دریبل را شکست!

اوستون اورونوف رکورد ۹ دریبل را در دیدار مقابل الاهلی به ثبت رساند.

ورزش سه: ستاره خط هافبک پرسپولیس که بلافاصله بعد از فیفادی ماه سپتامبر به اردوی سرخپوشان اضافه شد، در دیدار حساس مقابل الاهلی از ابتدا برای پرسپولیس به میدان رفت و موتور محرکه خط حمله این تیم بود. جایی که بارها و بارها با استارت‌های انفجاری خود خط دفاعی حریف را به هم می‌ریخت و تا آستانه فروپاشی دروازه این تیم پیش می‌رفت.

اورونوف رکورد دریبل زدن را شکست!

حالا وبسایت‌های ارائه آمار رکورد 9 دریبل از 17 تلاش را برای این بازیکن به ثبت رساندند که عددی فوق‌العاده محسوب می‌شود. او همچنین در 23 دوئل شرکت کرد و 11 تا را با پیروزی به پایان رساند تا رکوردی خارق‌العاده را از خود به جای بگذارد.

نکته جالب اینکه همه بازیکنان الاهلی در مجموع 10 دریبل را از خود به جای گذاشتند و اورونوف به تنهایی 9 بار بازیکنان حریف را دریبل کرد و تقریبا هر بار که پا به توپ شد، یک بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و شاید اگر خوش شانس بود می‌توانست دروازه الاهلی را هم باز کند.

رکورد دیگر اورونوف مربوط به لمس توپ این بازیکن است. جایی که 63 لمس توپ را به ثبت رساند تا بعد از میلاد محمدی در رتبه دوم قرار بگیرد و بیشترین تعداد پاس را در خط حمله پرسپولیس به خود اختصاص دهد.

این آمار نشان می‌دهد که اورونوف قابل‌ اعتمادترین بازیکن تهاجمی پرسپولیس بین هافبک‌های این تیم بود و تاکتیک حملات نیز بر روی حرکات تکنیکی این بازیکن بنا شده بود.

 

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋