السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

باران دل انگیز پاییزی در راه تهران است

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: امروز(۲۵ شهریور) همانند روز گذشته برای ساعات بعد از ظهر، عصر و شب وقوع رگبار باران، رعد و برق و در نواحی مستعد، تگرگ و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

ایسنا: مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: امروز(۲۵ شهریور) همانند روز گذشته برای ساعات بعد از ظهر، عصر و شب وقوع رگبار باران، رعد و برق و در نواحی مستعد، تگرگ و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

باران دلچسب پاییزی در راه تهران است

مازیار غلامی درباره میزان بارش شب گذشته تهران اظهار کرد: بیشترین آمار بارش مربوط به ایستگاه‌های مرتفع مربوط به شمال و شرقی بود جابان ۱۶.۳ میلیمتر و سربنداران ۱۴.۵ میلیمتر در حوزه دماوند، ورامین ۱۴.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱۴.۱ میلیمتر، بوشان ۱۱ میلیمتر، لواسان ۱۰.۷ میلیمتر، شمیران (اقدسیه) ۸.۸ میلیمتر، آب سرد ۷ میلیمتر، آبعلی ۶.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۴.۸ میلیمتر،  فرودگاه امام ۳ و چیتگر ۲.۴ میلیمتر میزان بارش در استان تهران از دیروز عصر تا صبح امروز بود.

او ادامه داد: وقوع سیلاب بر اثر بارش‌های روز گذشته گزارش نشده است اما در بعضی نقاط حجم زیادی بارش داشتیم و پیش از این هشدار سطح نارنجی برای آن صادر کرده بودیم.

مدیرکل هواشناسی استان تهران درباره وضعیت جوی امروز استان گفت: برای امروز (۲۵ شهریور) در ساعات بعد از ظهر، عصر و شب مانند روز گذشته رگبار باران، رعد و برق، در نواحی مستعد تگرگ و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بارش به شکل رگباری و کوتاه مدت اما شدید خواهد شد. احتمال می‌رود در برخی نقاط به‌ویژه نواحی مرتقع و کوهستانی روان‌آب و سیلاب ایجاد شود.

او توصیه کرد: در این شرایط جوی از هر گونه استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری شود چون احتمالا وقوع سیلاب وجود دارد علاوه بر آن از پارک کردن خودروها در حاشیه درختان فرسوده و زیر تابلوهای تبلیغاتی اجتناب شود.

غلامی در پایان اظهار کرد: ماندگاری هوای نسبتا خنک تا دوشنبه (۲۶ شهریور) پیش‌بینی می‌شود و از سه شنبه (۲۷ شهریور) انتظار افزایش نسبی دما را داریم.

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋