السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

نگرانی نخست وزیر کانادا از تشدید تنش در خاورمیانه

نخست‌وزیر کانادا نسبت به تشدید تنش در خاورمیانه هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا: نخست‌وزیر کانادا نسبت به تشدید تنش در خاورمیانه هشدار داد.

نگرانی نخست‎‌وزیر کانادا از تشدید تنش در خاورمیانه

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا با بیان اینکه خطر تشدید تنش در خاورمیانه «واقعی» است، بار دیگر از شهروندان کانادایی خواست لبنان را ترک کنند. ترودو دوشنبه شب در کنفرانسی خبری گفت: ما می‌بینیم که خطر تشدید تنش واقعی است. از همه کانادایی‌ها می‌خواهیم تا زمانی که مسیرهای تجاری در دسترس است، از لبنان خارج شوند.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، تخمین زده می‌شود که ده‌ها هزار کانادایی در لبنان زندگی می‌کنند.

پیشتر نیز ملانی جولی وزیر خارجه کانادا به اتباع کانادایی اعلام کرده بود: اکنون زمان سفر به لبنان نیست. همچنین کانادایی‌هایی که در لبنان هستند، اکنون زمان ترک آن کشور است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه دهم مرداد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در تهران بر اثر هدف قرار گرفتن محل اقامت آنها به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

در پی این اقدام بزدلانه، دولت‌ها، سران و مقامات، گروه های مقاومت، سازمان ها و نهادهای مدنی و شخصیت های مختلف سیاسی و دینی در سراسر جهان به این ترور واکنش نشان دادند.

از سوی دیگر اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» از رهبران ارشد حزب الله روز به روز افزایش می‌یابد.

 

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋