السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

بارسلونا از بمب تابستانی امید خود را از دست داد

موندودپورتیوو امروز نوشت که بعد از انتشار ویدیوی نیکو ویلیامز با پیراهن شماره ۱۰ اتلتیک، بارسلونا حالا گزینه‌های دیگری را برای تقویت حمله بررسی می‌کند.

ورزش سه: پس از حضور نیکو به عنوان شماره ۱۰ جدید اتلتیک در ویدیوی باشگاه باسکی، بارسا دیگر نمی‌خواهد برای تقویت وینگر چپ منتظر او بماند و حاضر است مبلغی که برای او رزرو کرده بود را برای جذب بازیکنی دیگر بپردازد.

بارسلونا از بمب تابستان قطع امید کرد

در واقع پس از آخرین حرکت نیکو ویلیامز که امروز دوشنبه در شبکه‌های اجتماعی اتلتیک با افتخار شماره 10 باشگاه بیلبائو را پس از واگذاری شماره 11 به آلوارو ژالو در اختیار گرفت، باشگاه بارسلونا به این نتیجه رسید که بهتر است از نیکو قطع امید کرده و به گزینه‌های دیگر خود فکر کند.

خرید لوئیز دیاز (لیورپول) همچنان در بارسا محبوبیت زیادی دارد و باشگاه، کینگزلی کومان (بایرن) و رافائل لیائو (میلان) را نیز در رادار خود دارد.

بارسلونا از بمب تابستان قطع امید کرد

سقف هزینه همان 60 میلیون یورو خواهد بود و بارسلونا به دنبال بازیکنی است که خریدش بیش از این هزینه نداشته باشد.

در روزهای اخیر نام کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی 28 ساله، که زمانی زیر نظر هانسی فلیک در بایرن کار می‌کرد، به بارسلونا مرتبط شده اما به دلیل مصدومیت‌های متعدد سال‌های اخیر بارسلونا برای خرید او تردیدهایی دارد. جذب دیاز و لیائو از لیورپول و میلان نیز دشواری‌های خاص خود را خواهد داشت.

بارسلونا از بمب تابستان قطع امید کرد

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋