السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

ولخرجی پرسپولیس برای جذب یک فوق ستاره

باشگاه سوچی روسیه تایید کرد که پیشنهاد رسمی از سوی مدیریت پرسپولیس برای فروش قرارداد یحیی عطیه دریافت کرده است.

برترین‌ها: بعد از جذب ایوب العملود، گفته می‌شود که گزینه مدنظر گاریدو برای تقویت سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس هم بازیکنی مراکشی است و در این مسیر، سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت از مدیران باشگاه خواسته تا مقدمات حضور یحیی عطیه‌الله را فراهم آورند و مذاکرات برای جذب این مدافع مراکشی در حال انجام است. جالب آنکه عطیه‌الله هم تجربه همکاری با گاریدو را همانند العملود دارد.

ریخت و پاش پرسپولیس برای جذب یک فوق ستاره

عطیه‌الله در روزهای گذشته در حالی گزینه مدنظر پرسپولیسی‌ها بوده که او هم پیشنهادی از الاهلی مصر دارد و هم اینکه تحت قرارداد باشگاه سوچی روسیه است. آندره اورلوف، مدیر ورزشی سوچی روسیه در واکنش به آخرین وضعیت مدافع مراکشی توضیح داده بود: «طی 48 ساعت آینده مقصد یحیی عطیه‌الله مشخص خواهد شد. اکنون تنها تیمی که پیشنهاد خرید جدی داده پرسپولیس بوده و از الاهلی مصر پیشنهاد رسمی به ما نرسیده است. ما مذاکرات مثبتی با باشگاه پرسپولیس برای انتقال یحیی عطیه‌الله داشته‌ایم. عطیه‌الله مشکلی برای پیوستن به این تیم و رفتن به ایران ندارد و مذاکرات در جریان است».

ریخت و پاش پرسپولیس برای جذب یک فوق ستاره

رسانه تله اسپورت در این رابطه نوشت: باشگاه سوچی روسیه تایید کرد که پیشنهاد رسمی از سوی مدیریت پرسپولیس برای فروش قرارداد یحیی عطیه الله بازیکن مراکشی خود به مبلغ 2 میلیون یورو دریافت کرده است.

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋