السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

شمس آذر به کمک استقلال آمد!

پس از پایان رقابت‌های لیگ‌برتر و با توجه به موضوع احتمال مجوز نداشتن سیدحسین حسینی برای ادامه حضور در استقلال، هلدینگ خلیج فارس در اقدامی عجیب در شرایطی که هموز تصمیم نهایی درباره سرمربی استقلال را نگرفته بود، به سراغ جذب دو بازیکن خارجی رفت که در این میان ودران کیوسفسکی گلر بوسنیایی با نظر مدیران هولدینگ خلیج فارس قرارداد بست! آن هم بدون تاییدیه سرمربی یا کادرفنی!

فرهیختگان: پس از پایان رقابت‌های لیگ‌برتر و با توجه به موضوع احتمال مجوز نداشتن سیدحسین حسینی برای ادامه حضور در استقلال، هلدینگ خلیج فارس در اقدامی عجیب در شرایطی که هموز تصمیم نهایی درباره سرمربی استقلال را نگرفته بود، به سراغ جذب دو بازیکن خارجی رفت که در این میان ودران کیوسفسکی گلر  بوسنیایی با نظر مدیران هولدینگ خلیج فارس قرارداد بست! آن هم بدون تاییدیه سرمربی یا کادرفنی!

شمس‌آذر به کمک استقلال آمد!

حالا که سیدحسین در استقلال ماندنی شده، این تیم دیگر نیازی به گلر خارجی ندارد و باشگاه مجبور است برای فرار از بحران و پر نشدن لیست تیم با گلری که تاییدیه کادرفنی را ندارد، قطع همکاری داشته باشد.

مدیران استقلال در هفته‌های اخیر در تلاش بوده‌اند تا زمینه حضور کیوسفسکی را در یکی از تیم‌های لیگ برتر فراهم کنند که اکنون گفته می‌شود یکی از مقاصد احتمالی این سنگربان جنجالی، باشگاه شمس آذر قزوین است.

در صورت موافقت باشگاه شمس آذر، گلر بوسنیایی استقلال به صورت قرضی راهی این تیم می‌شود.

 

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋