السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

مشکل استقلال در راه جذب علی کریمی

باشگاه استقلال تمایل دارد تا علی کریمی را جذب کند اما پنجره بسته کایسری اسپور باعث کند پیش رفتن مذاکرات شده است.

ورزش سه: باشگاه استقلال تمایل دارد تا علی کریمی را جذب کند اما پنجره بسته کایسری اسپور باعث کند پیش رفتن مذاکرات شده است.

مشکل استقلال در راه جذب علی کریمی

یکی از بازیکنان مدنظر جواد نکونام برای تقویت تیم در خط میانی، جذب علی کریمی است. بازیکنی که قرارداد سه ساله ای با کایسری اسپور دارد ولی خود او نیز راغب است تا فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد و استقلالی ها نیز در روزهای اخیر برای جذب او اقدام کرده اند.

اما پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد در این میان، یک مشکلی سد راه استقلال شده که باعث گردیده پروژه بازگشت کریمی به جمع آبی پوشان با کندی پیش برود. علت این موضوع نیز، جریمه انضباطی باشگاه کایسری اسپور است و این تیم به دلیل بدهی های مالی، با پنجره بسته روبرو شده و تعداد پرونده های این باشگاه نیز در سامانه فیفا، 9 مورد است!

در واقع باید گفت پنجره کایسری 9 قفله شده و به همین دلیل انتظار می رود که این تیم حالا حالاها با پنجره بسته به کار خود ادامه دهد و به همین دلیل، آنها برای صدور مجوز جدایی بازیکنان مهم خود، با احتیاط زیادی عمل می کنند.

هر چند که پنجره کایسری بسته است و جدایی علی کریمی نیز نیازمند صدور مجوز سرمربی و مدیریت باشگاه است اما خود این بازیکن تمایل دارد تا راهی تیم دیگری شود و شاید همین موضوع باعث نرمش طرف ترکیه ای در مذاکرات شود.

به هر شکل، استقلال همچنان برای جذب کریمی تلاش می کند و در این خصوص ناامید نیست. باید دید که باشگاه کایسری مجوز جدایی کریمی را صادر می کند یا این تیم به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود، تمایلی به از دست دادن بازیکنانش نخواهد داشت.

 

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋