السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

اولین تصویر از 2 قربانی حادثه معدن شازند

هویت ۲ نفر از ۴ کارگری که در جریان حادثه ریزش کوه در معدن شن و ماسه شماره ۵ شهرستان شازند جان خود را از دست داده‌اند، مشخص شد.

ایلنا: هویت ۲ نفر از ۴ کارگری که در جریان حادثه ریزش کوه در معدن شن و ماسه شماره ۵ شهرستان شازند جان خود را از دست داده‌اند، مشخص شد.

اولین تصویر از ۲ جان‌باخته حادثه معدن شازند

۲ جان‌باخته حادثه ریزش کوه در معدن شن و ماسه شماره ۵ شهرستان شازند به اسامی «محمد بوالحسنی» ساکن روستای حک بالا و «نصرت‌اله یارمحمدی» ساکن روستای اکبرآباد هستند که از ماه‌ها پیش به عنوان راننده کامیون و راننده بیل مکانیکی در این معدن مشغول به کار بودند.

به گفته منابع کارگری در شازند، پیکر ۲ کارگر دیگر بعد از گذشت ۴۸ ساعت زیر خروارها خاک و سنگ محبوس است و همچنان جستجو برای پیدا کردن آن‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مراسم تشیع این دو کارگر روز گذشته (دوشنبه ۲۸ خرداد ماه) در روستاهای حک بالا و اکبرآباد برگزار شده است، گفت: این دو نفر از کارگران بازنشسته‌ای بودند که ناچار بودند به دلیل مشکلات معیشتی بدون بیمه به عنوان راننده بیل مکانیکی و کامیون در معادن منطقه مشغول کار شوند.

اولین تصویر از ۲ جان‌باخته حادثه معدن شازند

این منبع افزود: هم اکنون به دلیل حجم زیاد آوار سنگ، مسئولیت آواربرداری معدن شن و ماسه شازند به گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر استان مرکزی واگذار شده است.

صبح روز یکشنبه (۲۷ خرداد ماه) معدن شماره ۵ شازند در جاده اراک - توره ریزش کرد که در نتیجه آن ۴ کارگر زیر آوار مدفون شدند. روز حادثه پیکر بی‌جان ۲ کارگر پیدا شد، اما هنوز دو کارگر در زیر آوار محبوس هستند.

 

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋