السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

ما را فریب دادی و سرمان کلاه گذاشتی آقای سرمربی!

هفت بازی و هفت شکست، والیبال ایران سخت‌ترین روزهایش را پشت سر می‌گذارد.

ورزش سه: در حالی که همگان اولین پیروزی ایران در این فصل از لیگ ملتهای والیبال را امروز پیش بینی کرده بودند در نهایت این اتفاق نیفتاد و تیم ملی با نتیجه سه بر دو برابر بلغارستان شکست خورد.
موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران که شش بازی قبلی را با باخت پشت سر گذاشته بود نتوانست از پس بدترین ورژن بلغارستان که بازیکنان آن اکثرا جوان بودند بر بیاید و با هفتمین باخت متوالی همه را از شیوه مربیگری خود نا امید کرد.
این مربی برزیلی شصت و دو ساله که با هزار امید و آرزو و مصاحبه های جذاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد بدترین نتایج تاریخ تیم ملی در لیگ ملتها را تا اینجای کار رقم زده است.

گولمان زدی و سرمان را کلاه گذاشتی آقای سرمربی!

به نظر می رسد از امروز با کسب هفتمین باخت متوالی فشار انتقادات بر این مربی برزیلی - فرانسوی افزایش پیدا کند و باید دید او چگونه به این انتقاد ها پاسخ خواهد داد.

یکی نکات تعجب برانگیز کارنامه مربیگری او در تیم ملی عدم جایگزینی جواد کریمی مصدوم با یک پاسور دیگر بود. او که از همان بازی اول فهمیده بود کریمی قادر به همراهی تیم ملی نیست، برای هفته دوم فکری برای جا به جایی این پاسور با پاسور هایی همچون عرشیا به نژاد و علی رمضانی نکرد تا این گونه تیم ملی را با یک پاسور به هفته دوم بفرستد.

حال سوالی که ذهن هواداران را به خود مشغول کرده این است اگر محمد طاهر وادی تنها پاسور تیم ملی در هفته دوم مصدوم می شد چه کسی قرار بود در تیم ملی والیبال ایران پاس بدهد؟

هر چه که هست، موریس موتا پائز نهایتا تا پنج بازی دیگر سرمربی تیم ایران خواهد بود و قطعا پس از  مسابقات لیگ ملتها والیبال ایران را ترک خواهد کرد و سابقه ای نا امید کننده و تلخ را از خود در ذهن هواداران ایرانی بر جای خواهد گذاشت. هر چند که شاید از اول هم اشتباه از ما بود که به او و‌ وعده‌هایش دل بسته بودیم.

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋