السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

دیکشنری مترجم بپرس

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۸ و ۴۹ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرآنلاین: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۸ و ۴۹ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش دما در غالب نقاط کشور و وقوع رگبار در برخی استان‌ها خبر داد.

خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها کجاست؟

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ خرداد) جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور مستقر است و تنها ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر ، گاهی رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: طی این دو روز در نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل همچنین در استان خوزستان بعضی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود. در ضمن شمال خلیج فارس مواج خواهد شد.

ضیاییان ادامه داد: روزهای جمعه و شنبه (۱۰ و ۱۱ خرداد) در ناحیه زابل وزش باد افزایش می‌یابد و ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر، گاهی رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: یکشنبه (۱۲ خرداد) با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی، در برخی نقاط شمال غرب کشور و غرب سواحل دریای خزر ابرناکی رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۰ خرداد) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد جمعه (۱۱ خرداد) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۸ و ۴۹ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋