السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

بهترین ماسک های صورت مناسب برای آقایان

مردان هم برای حفظ زیبایی و سلامت‌شان باید از پوست خود مراقبت کنند. بهترین راهکاری که آن‌ها را به نتیجه می‌رساند، استفاده از ماسک‌های لایه‌بردار، زغالی، خاک رس، کرم و ماسک‌های ورقه‌ای است.

برترین ماسک های صورت مناسب آقایان

وقتی پای صحبت از مراقبت‌های پوستی به میان می‌آید، همه به محصولات مراقبتی ویژه بانوان فکر می‌کنند. چرا این بار قضیه را از زاویه دیگری نگاه نکنیم؟ ازآنجایی‌که پوست حساس‌ترین عضو بدن است، مراقبت از آن باید روتین هر زن و مردی باشد که به حفظ زیبایی و جذابیت خود فکر می‌کند.

بیایید این موضوع را فرهنگ‌سازی کنیم که استفاده از ماسک برای آقایان نه‌تنها ایرادی ندارد، بلکه یکی از واجبات است. در اغلب مواقع آقایان بیشتر از خانم‌ها وقت خود را در بیرون از خانه، در معرض آلاینده‌ها و در محیط کار می‌گذرانند. به همین دلیل پوست آن‌ها برای سالم‌ماندن به مراقبت بیشتری احتیاج دارد.

انواع ماسک های صورت که هر مردی می تواند از آن ها استفاده کند

مسلما هر مردی علاقه‌مند است که پوستی روشن و شفاف داشته باشد. انواع مختلفی از ماسک‌های صورت برای رسیدگی به نگرانی‌های پوستی ساخته شده‌اند که استفاده از آن‌ها به ترمیم بافت‌های تخریب‌شده پوست، تیرگی و کدری کمک می‌کند. حال باید دید که بهترین این محصولات مراقبتی، چه ماسک‌هایی هستند؟

ماسک صورت لایه بردار

ماسک‌های لایه‌بردار همان‌طور که از نام‌شان مشخص است، به بیرون‌کشیدن ناخالصی‌ها از منافذ و سلول‌های مرده از سطح پوست کمک می‌کنند. این ماسک‌ها باید روی صورت مالیده، و بعداز خشک‌شدن به‌آرامی جدا شوند. این اقدام، لایه رویی آلودگی و ناخالصی‌ها را از پوست بیرون می‌کشد.

توجه داشته باشید که ماسک‌های لایه‌بردار در انواع مختلفی وجود دارند و مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها مشکلات پوستی خاصی را هدف می‌گیرد. برخی از این محصولات موجب تحریک و خشکی پوست می‌شوند و برخی دیگر به‌دلیل داشتن چسب، هنگام کشیدن باعث ریزش پوست می‌شوند. اگر برای پاک‌سازی قصد استفاده از این محصولات را دارید، حتما با مشورت یک متخصص ابتدا نیاز پوستی خود را بشناسید.

ماسک صورت کرمی

همه ما بارها تجربه استفاده از ماسک‌های کرمی را داشته‌ایم. مرطوب‌کننده، ضدآفتاب‌ها و حتی کرم‌پودرهای سفیدکننده، نوعی ماسک هستند. این محصولات با نفوذ در اعماق پوست، به مرطوب‌کنندگی، جوان‌سازی و محکم‌سازی بافت‌ها کمک می‌کنند.

ماسک‌های کرمی برای انواع پوست‌های طبیعی تا خشک مناسب هستند. این محصولات مراقبتی، در فرموله‌های مختلف برای اهداف گوناگونی ساخته شده‌اند. آن‌ها نه‌فقط قبل‌از خواب بلکه در هر ساعتی از روز قابل استفاده خواهند بود.

ماسک صورت زغال

برترین ماسک های صورت مناسب آقایان

استفاده از ذرات فعال شده زغال چوب در تولید ماسک‌های مراقبت پوستی، از داغ‌ترین اخبار دنیای زیبایی است. ذرات زغال به‌دلیل قدرت بالای خود در سم‌زدایی و پاک‌سازی پوست تاثیرگذار هستند.

پوست مردان در طول روز در معرض انواع آلودگی و گردوغبارهاست و بار بزرگی را به دوش می‌کشد. اینجاست که ذرات زغال فعال خودنمایی می‌کنند و با حرکت روی سطح پوست، به پاک‌سازی عمقی، ازبین‌بردن آکنه و تعدیل چربی پوست می‌انجامند.

ماسک‌های صورت با توجه به مواد فعال به‌کاررفته در آن‌ها می‌توانند فواید متفاوتی داشته باشند. ماسک زغال با توجه به مواد فرآوری‌شده و ترکیبات دیگر خود، می‌تواند برای پوست‌های ویژه سفارشی‌سازی شود. فرقی نمی‌کند جنس پوست شما به چه صورت است؟ چرب؟ مختلط؟ یا خشک؟ شما می‌توانید ماسک مناسب خود را پیدا کنید.

ماسک صورت خاک رس

ماسک‌های خاک رس همان‌طور که از نام‌شان مشخص است، از خاک رس ساخته شده‌اند. این محصولات بافت اندکی دانه‌ای دارند که برای لایه‌برداری و تقویت پوست با تزریق مواد مغذی، انتخاب ایده‌آلی هستند. وظیفه اصلی این ماسک، خارج‌کردن کثیفی، روغن و سموم از روزنه‌های پوست است.

ترکیبات ماسک‌های خاک رس با PH آن‌ها توصیف می‌شود. PH پوست افراد عددی بین 4 تا 6 است که آن را کمی اسیدی می‌کند. خاک رس‌های مورد استفاده در ماسک‌ها خاصیت قلیایی دارند. یعنی PH آن‌ها کمتر از 7.2 است. بر همین اساس، این ماسک با اسیدیته پوست مقابله می‌کند و برخی از روغن‌هایی را که باعث مسدودشدن منافذ می‌شوند، از بین می‌برد.

ماسک خاک رس به بازکردن منافذ پوستی، درمان جوش سرسیاه و سرسفید، درمان درماتیت، پسوریازیس و اگزما، کاهش چین‌وچروک و ازبین‌بردن چربی اضافه پوست کمک می‌کند. این محصول مراقبتی در بین افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند، از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

ماسک صورت ورقه ای

برترین ماسک های صورت مناسب آقایان

به سرمی حاوی مواد مغذی و انواع ویتامین‌های ضروری پوست آغشته شده‌اند. این ماسک‌ها خاصیت رطوبت‌رسانی، ضدپیری و تسکین‌دهنده دارند. همچنین به بسته‌شدن منافذ کمک می‌کنند.

برگه‌های این ماسک به‌تناسب چهره طراحی شده‌اند و بسته به نوع ماسک و تولیدکننده ممکن است در رنگ‌های مختلفی وجود داشته باشند. استفاده از این ماسک نیازمند 15 الی 20 دقیقه زمان است. پس‌از استفاده می‌توانید مابقی محلول درون بسته‌بندی را به پوست صورت یا حتی گردن خود ماساژ دهید.

اگر از آن دسته آقایانی هستید که فرصت و حوصله کافی برای رسیدگی به پوست خود ندارید، پیشنهاد می‌کنیم استفاده از ماسک صورت ورقه ‌ای را که می‌تواند ساده‌ترین روتین روزانه شما باشد، کنار نگذارید. قول می‌دهیم که بعداز مدتی اندک، تاثیر فوق‌العاده آن را روی پوست‌تان نظاره‌گر باشید.

با کیفیت ترین ماسک های صورت را از دیجی‌کالا تهیه کنید

این عجیب نیست که آقایان هم به داشتن پوستی سالم و شاداب تمایل دارند. درحال‌حاضر سبک زندگی غیراصولی مانند تغذیه نامناسب یا حضور در محیط آلوده باعث شده که عارضه‌های بسیاری راه خود را به پوست باز کنند.

خرید بهترین ماسک صورت، سلامتی و شادابی پوست را تضمین می‌کند. شما قطعا ماسک‌های مختلفی را می‌شناسید که هرکدام برای برطرف‌کردن عارضه خاصی تولید و روانه بازار شده‌اند. در نتیجه، دست شما برای انتخاب این محصول باز است.

ما پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بزنید و بعداز بررسی انواع ماسک صورت، نمونه‌ای از آن را که با نیازهای پوستی شما هم‌خوانی داشته باشد انتخاب کنید. با دیجی‌کالا، پوست‌تان را مهمان بهترین ماسک صورت کنید و از شادابی و طراوت آن لذت ببرید.

جمع‌بندی

در عصری که رفتارهای کلیشه‌ای جنسیتی روبه‌کاهش است، هیچ‌کس به ایده‌های قدیمی اهمیتی نمی‌دهد. پوست صرف‌نظر از جنسیت، به مراقبت و توجه نیاز دارد؛ به‌خصوص در دنیای مدرنی که افزایش دما، افزایش آلودگی هوا، روزهای کاری سخت و رژیم غذایی ضعیف خسارت‌های زیادی را به بدن وارد می‌کنند که اولین آن‌ها متوجه پوست می‌شود.

بااین‌اوصاف، فکر نمی‌کنیم شما هم از آن دسته مردانی باشید که بر این باورند پوست‌شان نیازی به مراقبت ندارد. ماسک‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، می‌توانند بهترین روتین برای محافظت از پوست شما و در واقع، حفظ زیبایی‌تان باشند.

 

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋