السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

صعود لیورپول با گل های بازیکنان 18 ساله

در مرحله یک هشتم نهایی از این فصل از رقابت های جام حذفی انگلیس، لیورپول و ساوتهمپتون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

فوتبالی: در مرحله یک هشتم نهایی از این فصل از رقابت های جام حذفی انگلیس، لیورپول و ساوتهمپتون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

صعود لیورپول با گلزنی بازیکنان 18ساله

در این بازی هم مثل فینال جام اتحادیه انگلیس که لیورپول توانست چلسی را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد و به قهرمانی برسد، یورگن کلوپ از بازیکنان جوان تیم خود استفاده کرده بود. همین بازیکنان جوان لیورپول باز هم کار را برای تیم یورگن کلوپ در آوردند و در نهایت لیورپول موفق شد با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست بدهد. لویی کوماس و جیدن دانز ( دو بار ) گل های لیورپول را در این بازی به ثمر رساندند. هر دوی این بازیکن ها هجده سال سن دارند و نشان دادند که آینده درخشانی در انتظار آن ها است. این بازی در ورزشگاه آنفیلد برگزار می شد و تیم یورگن کلوپ از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کرد.

لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس یا همان FA Cup، باید به مصاف منچستر یونایتد برود و به این ترتیب شاهد یک بازی جذاب خواهیم بود.

 

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋