السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

تحقیر یاران قدوس مقابل ستاره کره ای!

برنتفورد علی‌رغم بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی خود مقابل ولورهمپتون شکست خورد.

ورزش سه: برنتفورد علی‌رغم بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی خود مقابل ولورهمپتون شکست خورد.

تحقیر یاران قدوس مقابل ستاره کره‌ای!

در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس را برای ششمین بازی پیاپی در ترکیب ابتدایی داشت و به‌عنوان وینگ‌بک چپ از این ستاره ایرانی بهره می‌برد، از ساعت 23 چهارشنبه شب مقابل تیم رده دوازدهمی ولورهمپتون قرار گرفت.

برنتفورد که طی پنج هفته گذشته لیگ برتر انگلیس فقط یک پیروزی مقابل لوتون داشته و در چهار دیدار دیگر برابر آرسنال، برایتون، شفیلد یونایتد و استون ویلا شکست خورده بود، امشب هم نتوانست در جدال با ولورهمپتون موفق کار کند و باخت سنگینی را در ورزشگاه اختصاصی خود متحمل شد.

ولورهمپتون در دقیقه 13 توسط ماریو لامینا به گل رسید و یک دقیقه پس از آن هم توسط هوانگ هی‌چان، ملی‌پوش کره‌ای به گل دوم مقابل یاران قدوس دست پیدا کرد که برنتفورد در دقیقه 16 یکی از دو گل خورده را جبران کرد.

پس از رد و بدل شدن سه گل در سه دقیقه برای دو تیم، هوانگ هی چان باز هم درخشید و ولورهمپتون با گلزنی این ستاره تیم ملی کره جنوبی توانست به گل سوم در دقیقه 28 دست پیدا کند.

برنتفورد در شرایطی نتوانست گل خورده را جبران کند و در نیمه اول با نتیجه سه بر یک شکست خورد که سامان قدوس در دقیقه 6 یک پاس در عمق خطرناک داد که مدافعان حریف آن را به کرنر دفع کردند و در دقیقه 33 هم ضربه آزاد این ستاره ایرانی را گلر ولورهمپتون در اختیار گرفت.

برنتفورد که در دقیقه 4+45 با حرکت سامان قدوس و موقعیت‌سازی خطرناک او نزدیک بود به گل دوم برسد، با دفع به موقع مدافعان ولورهمپتون به گل نرسید با شکست سه بر یک به رختکن رفت.

ولورهمپتون که در ثانیه پایانی نیمه اول با مصدومیت هوانگ هی‌چان دچار شوک شده و اتفاق تلخی را تجربه کرده بود، در دقیقه 79 توسط بِلِگارده، بازیکن جانشین این ستاره کره‌ای توانست به گل چهارم دست پیدا کند تا امیدهای یاران قدوس برای جبران نتیجه از بین برود.

برنتفورد در حالی که سامان قدوس را تا پایان در زمین داشت، با نتیجه 4 بر یک در دیدار خانگی مقابل ولورهمپتون شکست خورد تا 19 امتیازی و در جایگاه چهاردهم جدول لیگ برتر انگلیس بماند و فرصت صعود یک پله‌ای را از دست بدهد.

یاران قدوس سه روز دیگر در آخرین بازی سال 2023 و در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس باید در زمین کریستال پالاس به میدان بروند.

هافبک ایرانی برنتفورد پس از حضور کامل در سه دیدار اخیرشان، امشب هم برابر ولورهمپتون تا پایان در زمین بود و سیزدهمین بازی خود در فصل جاری پریمیر لیگ انگلیس را انجام داد.

 

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋