السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

مهم ترین سلاح پرسپولیس مقابل بروزوویچ

هافبک بازی‌ساز و خوش‌فکر پرسپولیس که در بازی رفت مقابل النصر جزء بازیکنان اصلی بود، حالا برای خودنمایی در این مسابقه بزرگ لحظه شماری می‌کند.

ورزش سه: هرگاه سروش رفیعی در مرکز میدان پرسپولیس فرم خوبی داشته این تیم در مالکیت توپ و خلق موقعیت شرایط بهتری را تجربه کرده است.

در عین حال، چنانچه رفیعی از بندهای دفاعی خلاص شود و اجازه پیدا کند تا فوتبال خودش را ارائه دهد حتما در فاز حمله برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی بازیکن مفیدتری خواهد بود.

رفیعی بعد از جنجال‌های اخیر و بحرانی که گریبان تیمش را گرفته و البته کشمکش‌های داخلی حالا مثل تمام هم‌تیمی‌هایش برای بازی با النصر لحظه‌شماری می‌کند و تمام تمرکزش را روی موفقیت در این بازی گذاشته است.

رفیعی در بازی رفت جزء مردان اصلی تیمش نبود و در بیست دقیقه پایانی به زمین رفت که نتوانست کاری انجام دهد اما در سه بازی آسیایی بعدی در ترکیب اصلی قرار گرفت  و در مقابل الدحیل در دوحه و سپس استقلال تاجیکستان در تهران یکی از بهترین‌های تیمش بود.

مهمترین اسلحه پرسپولیس مقابل بروزوویچ

رفیعی حالا باید در بازی بزرگ و تعیین کننده مقابل النصر در ریاض مقابل هافبک‌های قدری مثل مارسلو بروزوویچ کروات و اوتاویوی برزیلی بازی کند و چنانچه بتواند فوتبال خود را ارائه دهد، شاید این هافبک‌های سرشناس آزادی عمل کمتری نسبت به بازی رفت داشته باشند. بروزویچ کروات در بازی رفت یکی از بهترین بازیکنان النصر بود و شاید در ریاض، سروش بتواند او را کمی عقب‌تر نگه دارد.

در عین حال بروزوویچ از بازی‌های ملی می‌آید و با فشردگی بازی‌های النصر شاید کمی خسته‌تر باشد و سروش می‌تواند از این فرصت استفاده کند و یک برتری بزرگ را در میانه میدان به سود تیمش رقم بزند.

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋