السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

سکوت مجری تلویزیون در مورد تغییر ظاهر شکست

در پی انتشار تصاویر مجری سابق تلویزیون در فضای مجازی ، فاطمه کیاپاشا توضیحاتی درباره تغیر پوشش خود منتشر کرد.

اطلاعات آنلاین: در پی انتشار تصاویر مجری سابق تلویزیون در فضای مجازی ، فاطمه کیاپاشا توضیحاتی درباره تغیر پوشش خود منتشر کرد.

فاطمه کیاپاشا مجری سابق صداوسیما در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

«متوجه این حمله خبرى نمیشم، و نمیفهمم هدف پخش خبرى با عنوان تغییر پوشش من چه از سمت رسانه هاى خارجى چه رسانه هاى داخلى چى هست اما از هیچکدوم حمایتى نمى کنم که تمام صفحات رو هم بلاک کردم، و این دوروز جز قضاوت و تهمت چیزى ندیدم.

براى بار اخر من متولد ١٣٧٦ از سال ٩٣، سه سال قبل از ورود به سازمان صدا و سیما در زندگى شخصیم چادرى بودم این رو تمام کسانى که من رو از نزدیک می شناسن گواهى مى دن، یعنى نه خانواده نه صداسیما من رو مجبور به حجاب داشتن نکردن، سال ٩٦ وارد سازمان صداسیما شدم و تا اواخر سال ٩٩ و اوایل ٤٠٠ هم سازمان هم در زندگى شخصى چادرى بودم.

سال ١٤٠٠ تغییر کردم، و همون سال از سازمان صدا و سیما بیرون اومدم چون هدف کاریمم تغییر کرد و رفتم دانشگاه ارشد کارگردانى خوندم …

براى هر کدومتون ممکنه پیش بیاد که پوششتون عقایدتون تغییر کنه، یعنى شماهایى که دارین منو قضاوت مى کنین خودتون ممکن نیست هیچوقت تغییر کنین؟ بچتون ممکن نیست در اینده عوض بشه؟

من دو ساله پوششم تغییر کرده و این حمله یهویى رو درک نمى کنم. لطفا از انتشار خبر در مورد تغییر پوشش من برای ایجاد حواشی خودداری کنین. ابدا از این موضوع راضى نیستم»

سکوت مجری صداوسیما درباره تغییر ظاهرش شکست

 

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋