السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

عکس یک درخت کل ایران را سرگرم کرد

تصویری در مجازی منتشر شده که نشان میدهد یک درخت از میان یک سنگ بزرگ رشد کرده و چیزی نتوانسته شاخه و برگ این درخت را قطع کند یا برای رشد کردنش محدودیتی ایجاد کند. یکی از کاربران با انتشار این تصویر خواسته که کاربران نظر خودشان را به اشتراک بگذارند.

برترین‌ها: تصویری در مجازی منتشر شده که نشان میدهد یک درخت از میان یک سنگ بزرگ رشد کرده و چیزی نتوانسته شاخه و برگ این درخت را قطع کند یا برای رشد کردنش محدودیتی ایجاد کند. یکی از کاربران با انتشار این تصویر خواسته که کاربران نظر خودشان را به اشتراک بگذارند.

عکسی از یک درخت کل ایران را سرگرم خودش کرد

خشایار نوشته: شما وقتی در خاورمیانه به دنیا آمدی مانند همین درخت از شکاف موجود نهایت استفاده را کردی. سنگ را هم بشکافی مردی!

مجید علمی برخورد کرده: چرا خیلی‌ها فکر کردن این درخت سنگ رو شکافته!؟ این درخت در شکاف سنگ که قبلاً بوده رشد کرده. اطرافش که این موقعیت نبوده درختی هم نیست. درس زندگی هم نداره و علمه، ولی اگر بخوام به سبک پیج‌های زرد یه درس بهش بچسبونم: «برای موفقیت به یک تکیه‌گاه قوی، موقعیت ویژه و شانس نیاز دارید.»

آلبر کامو هم مانند اسمش، فیلسوفانه نگریسته: هیچ فضیلتی تو رنج کشیدن نیست. کسی برنده هست ک تو زندگیش رنج کمتری کشیده. این درخته هم دهنش سرویس شده و هیچ وقت نمیتونه به شادابی یه درخت معمولی باشه و فقط زندست همین.

رضا هم نوشته: یک تکه سنگ بزرگ و مستحکم هم که باشی. یک دانه در حد ارزن میاد از وسط نصفت میکنه

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋