السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

نساجی از نام الهلال می ترسید

بازیکن سابق نساجی می‌گوید بزرگترین دلیل شکست نساجی ترس این تیم بود و عملکردشان در شأن فوتبال ایران نبود.

ایسنا: بازیکن سابق نساجی می‌گوید بزرگترین دلیل شکست نساجی ترس این تیم بود و عملکردشان در شأن فوتبال ایران نبود.

دو نماینده ایران در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان قطری و عربستانی قرار گرفتند که پرسپولیس در قطر توانست الدحیل را شکست دهد و نساجی در ورزشگاه آزادی مقابل الهلال شکست خورد.

نساجی از نام الهلال ترسید

تاکتیک دفاعی نساجی درست نبود

میثم بائو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست ۳ بر صفر نساجی مقابل الهلال اظهار کرد: همین تیم الهلال هفته قبل در شهر خودش مقابل تیم ازبکستانی متوقف شد و آن چنان پرقدرت نبود. نساجی در مقابل الهلال ترس داشت و تحت تاثیر حریف بود و به نظرم خودشان را دست کم گرفتند. رحمتی یک سیستم دفاعی را انتخاب کرد و به نظرم در ورزشگاه خانگی و در مقابل این همه هوادار تاکتیک دفاعی اصلا ایده درستی نبود.

نیمار دیگر ۲۵ ساله نیست!

او ادامه داد: نیمار هم دیگر ۲۰ یا ۲۵ ساله نیست و نساجی اگر شجاع بود و هجومی‌تر بازی می‌کرد، حداقل اینگونه شکست نمی‌خورد. دیدید که فاصله بین خط هافبک و خط حمله خیلی زیاد بود و محمدرضا آزادی واقعا تنها بود. نمی‌دانم این سیستم چگونه انتخاب شده بود. در تمام طول ۹۰ دقیقه فقط چهار بار حمله کردند. امروز فوتبال خیلی نزدیک شده و دیگر مثل گذشته تیم‌های پرقدرت نمی‌توانند به راحتی پیروز شوند.

بازیکن سابق نساجی اضافه کرد:‌ اینگونه نیست که اختلاف فوتبال خیلی زیاد باشد. ایران هم همیشه قطب اول آسیا است. به نظر من بزرگترین علت شکست نساجی ترس از نام حریف بود. مدیران و مربیان تیم خیلی الهلال را بزرگ کردند و نساجی حتی در این بازی ۵ پاس درست بهم ندادند. ای کاش خوب بازی می‌کردند و چهار گل می‌خوردند.

این بهترین پرسپولیس دهه‌های اخیر است

او درباره عملکرد پرسپولیس مقابل الدحیل گفت: پرسپولیس تیم بزرگی دارد و میادین آسیایی زیادی رفته و باتجربه است. آن‌ها می‌دانند چگونه بازی کنند. پرسپولیس بهترین دهه از تاریخ خودش را پشت سر می‌گذارد و باید به آن‌ها تبریک بگویم. در قطر از تک موقعیت‌ها استفاده کردند.

پرسپولیس باید در عربستان شجاع بازی کند

بائو در خصوص احتمال صعود نساجی و پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: برای هر دو تیم صعود از گروه سخت است. پرسپولیس باید بتواند مقابل النصر در عربستان شجاع بازی کند و امتیاز بگیرد. آن‌ها کنعانی و پورعلی گنجی را دارند که مقابل رونالدو بازی کردند و حالا باتجربه تر هستند. فوتبال یک بازی گروهی است و هرچقدر هم بازیکن بزرگ بیاورید باید به صورت تیمی و هماهنگ بازی کنید.

اگر تیم باشیم نمی‌توانند تحقیرمان کنند

او اضافه کرد:  از سوی دیگر کار نساجی برای صعود بسیار سخت است. ازبکستان توانست در عربستان از الهلال مساوی بگیرد. ازبک‌ها تیم‌های بسیار قدرتمندی دارند و نتیجه‌ای که مقابل الهلال گرفتند بسیار برای من جالب بود. کار برای نساجی سخت است و مگر این‌که هواداران به داد نساجی برسند.

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋