السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

فال پنجشنبه 16 شهریور 1402

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه » مراجعه فرمایید

فال روز ۱۶ شهریور برای متولدین فروردین

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید.   روحیه زحمت‌کشی دارید و در طول سال‌های زندگیتان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

فال روز 16 شهریور برای متولدین اردیبهشت

به جای اینکه به انجام کارهای عملی و قابل اجرا فکر کنید، همیشه به فکر انجام کارهای غیرممکن و دشوار هستید، از آنجایی که برداشتن سنگ سنگین، حکایت از انجام ندادن کارها دارد، از امروز به خودتان قول بدهید که فکر به انجام کارهای غیرممکن را کنار بگذارید و به انجام کارهای ممکن و شدنی فکر کنید. گوش شما به پندواندرز اطرافیان بدهکار نیست و نصیحت‌های اطرافیان را به کار نمی‌گیرید، به خاطر داشته باشید که اطرافیان صلاح شما را می‌خواهند و نصیحت‌های ایشان را گوش کنید.  فرصتی را برای تفریح و سرگرمی در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا  عشق‌ زندگیتان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. برای رسیدن به موفقیت بیشتر از اعتمادبه‌نفس و اراده پولادین خود کمک بگیرید. سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش می‌گذرد.

فال روز ۱۶شهریور برای متولدین خرداد

خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند. سوءتفاهم‌های زیادی با یکی از دوستان یا اعضای خانواده دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهایتان می‌زند را جویا شوید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی سرش شلوغ است و فرصتی برای شما ندارد. غم به دل خود راه ندهید، زیرا عشق زندگیتان در اولین فرصتی که سرش خلوت شد، شما را غرق در محبت و صفا می‌کند.

فال روز 16شهریور برای متولدین تیر

به لحاظ مالی اوضاع مناسبی ندارید و مدتی است که درآمد چندانی روانه حساب‌های بانکی شما نشده. غم به دل خود راه ندهید،‌ این شرایط در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کند و اوضاع مالیتان بهبود می‌یابد. به صلاح شماست که قسمتی از این درآمد را برای روز مبادا کنار بگذارید. احساس تنهایی که به آن گرفتار هستید را با بودن در کنار دوستان یا اعضای خانواده از بین ببرید. مطمئن باشید اطرافیان نیز از بودن در کنار شما لذت می‌برند.  تصمیم حساسی باید بگیرید، اما برای اتخاذ این تصمیم مردد هستید و نگرانید که اشتباه کنید. قبل از هر گونه تصمیمی با افراد باتجربه مشورت کنید و نظر اهل فامیل را جویا شوید. امروز به غیر از عشق و محبت چیز دیگری از همسر یا عشق ‌زندگیتان نخواهید دید. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدتهاست به فکر انجام آن هستید را به پایان برسانید. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید. 

فال روز 16شهریور برای متولدین مرداد

افکار ناراحت‌کننده را از سر خود بیرون کنید و به کارهای نشاط‌آور و هیجان‌انگیز مشغول شوید. انسان ولخرجی هستید و خرج‌های شما با دخلتان برابری نمی‌کند، به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده به جای ولخرجی، به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و شرایط مالی خود را ثبات بیشتری دهید.  میان شما و یکی از اعضای خانواده، امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دلتان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل کنید و لحظه‌های خاطره‌سازی را پشت سر بگذارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. دوستان و آشنایان شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برایتان در نظر گرفته‌اند. لطف ایشان را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبت‌هایشان را جبران کنید.

فال روز 16شهریور برای متولدین شهریور

خبر فرخنده‌ای در راه است. از هم اکنون پذیرای خبرهای خوش باشید و شرایط را برای شادی و خوشی در کنار اعضای خانواده مهیا کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش‌ گرفته‌اید از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. انسان خردگرایی هستید و زندگی را با رویکردی عقلانی دنبال می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و مشکلات را با عقل و منطق حل کنید. سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی میفتد و نرد عشق به وی می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید. خستگی نمی‌شناسید و امروز احساس می‌کنید که شکست‌ناپذیر شده‌اید، این روحیه را تا انتهای شب حفظ کنید و کار دشواری که مدتی است مشغول انجام آن هستید را به پایان برسانید. رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است.

فال روز 16شهریور برای متولدین مهر

اجازه ندهید اتفاق‌های منفی و ناراحت‌کننده روزتان را خراب کند. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. شرایط  برای معامله و تجارت مساعد نیست. به صلاح‌ شماست که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. امروز مجبور می‌شوید که وقت زیادی را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده اختصاص دهید. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. کارها را با دقت بیشتری انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که از عهده هر کاری بر می‌آیید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. احساس می‌کنید که همسر یا عشق زندگیتان شما را آن‌گونه که بایدوشاید تحویل نمی‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، از امروز توجه بیشتری به عشق زندگیتان اختصاص دهید.

فال روز 16شهریور برای متولدین آبان

نظر خود را دائم تغییر ندهید و به جای روحیه‌ای دمدمی‌مزاج، به اطرافیان ثابت نمایید که عزم راسخی در انجام کارها دارید. خرج هنگفتی روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید.  عاشق شده‌اید و دل و دین خود را به معشوق باخته‌اید، اما عشقی کورکورانه را دنبال نکنید و و اجازه ندهید قلبتان جلوی عقل‌ شما را بگیرد و به دام عشقی یک‌طرفه و بی‌سرانجام بیفتید. روز حساسی را در منزل یا محل‌کار تجربه خواهید کرد. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مراقب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. فرصتی برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه فراهم می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. یکی از آشنایان کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر میندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.

فال روز 16شهریور برای متولدین آذر

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کر. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شماست، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. تلاش بیشتری به خرج دهید و جدی‌تر از همیشه کار کنید. مطمئن باشید زحمتی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند و در آینده‌ای نزدیک، مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت می‌کنید. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند. یکی از آشنایان که فکر می‌کنید دوست‌دار شماست، نقشه‌های شومی برایتان کشیده و با دوستی و محبت به شما نزدیک شده تا رابطه میان شما و یکی از اعضای خانوده یا دوستان را خراب کند. اجازه ندهید شرایط برای نقشه‌های پلید این فرد مهیا شود و در اولین فرصت حق این فرد را که نمک شما را خورده و نمکدان شکسته‌ را کف دستش بگذارید.

فال روز 16 شهریور برای متولدین دی

انسان منفی‌بافی هستید و زندگی را همیشه با عینک بدبینی تماشا می‌‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل خواهد شد. مضطرب هستید و احساس نگرانی می‌‌کنید. با این حال مطمئن باشید جایی برای نگرانی وجود ندارد. غصه‌ها را کنار بگذارید و به جای ناراحتی برای گذشته، در لحظه زندگی کنید.  به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌هایتان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.  خبری خوشحال‌کننده به دست شما میرسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم نمایید. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. ناراحتی شما چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال خواهد نداشت و ادامه این روحیه به کاهش تعداد دوستان‌ شما ختم می‌شود. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید.

فال روز 16شهریور برای متولدین بهمن

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر میفتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید.  تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما شرایط مناسبی برای تصمیم‌گیری ندارید و می‌ترسید این تصمیم عواقب بدی برای شما به دنبال داشته باشد. اجازه ندهید برای این تصمیم‌گیری بیش‌ازحد تحت فشار قرار بگیرید و با اعتمادبه‌نفس کامل، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای منزل را فراهم کند. تصمیمی باید بگیرید که مدتی است اتخاذ آن را به تعویق انداخته‌اید. موکول کردن بیش‌از‌حد این تصمیم اصلاً به صلاح شما نیست. این تصمیم را در اولین فرصت اتخاذ کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که از بودن در کنارتان راضی و خوشنود است.

فال روز 16شهریور برای متولدین اسفند

اهمیت زیادی به سلامت خود می‌دهید و مواظب جسم و جان خود هستید، این روحیه را ادامه دهید و به خطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است. به فکر سرمایه‌گذاری در انجام کاری هستید، اما بهتر است این کار را با دقت بیشتری انجام دهید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید. همسر یا عشق زندگیتان تاکنون از خود گذشتگی‌های زیادی برای شما انجام داده است. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و به وی ثابت کنید که قدردان لطف ایشان هستید. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید.  دلخوری میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. به صلاح شما نیست که اجازه دهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت از در دوستی با این فرد وارد شوید و به ایشان ثابت کنید که بخشش از بزرگان است.

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋