السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

فال روز دوشنبه 8 خرداد 1402

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه » مراجعه فرمایید.

 

فال روز ۸ خرداد برای متولدین فروردین

فضولی‌های بیش‌ا‌ز‌حد و نابجا را کنار بگذارید. در غیر این‌ صورت دوستان و آشنایان شما را ترد خواهند کرد و تنها و بی‌کس می‌شوید.   عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد، اما خویشتن‌داری به وی اجازه نمی‌دهد تا مستقیماً از شما درخواست کمک کند. این فرد را شناسایی کنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. فرصتی برای عاشقی در انتظار شماست و امروز به محبوبی دل خواهید باخت، اما قبل از آشنایی کامل، سفره دلتان را پیش وی باز نکنید. کار مهمی که انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه خواهد کرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با انجام کارهای ارزشمند، جایگاه خود را در بین دوستان و آشنایان بهبود بخشید. تصمیمی باید بگیرید که مدتی است اتخاذ آن را به تعویق انداخته‌اید. موکول کردن بیش‌از‌حد این تصمیم اصلاً به صلاح شما نیست. این تصمیم را در اولین فرصت اتخاذ کنید.

فال روز 8 خرداد برای متولدین اردیبهشت

بیش‌از‌حد کار می‌کنید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. کمی به خودتان استراحت دهید و مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید.  همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل، امروز با شما همکاری لازم را ندارند. اجازه ندهید این وضعیت روحیه شما را خراب کند و از هرگونه رفتار ناپسند خودداری نمایید.  حوصله کسی را ندارید و امروز می‌خواهید به خلوت پناه ببرید. کمی به خودتان استراحت دهید و نهایت استفاده را از خلوت و ببرید. ایامی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه عاشق شماست. این عشق را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که ایشان را با تمام وجود دوست دارید.

فال روز 8 خرداد برای متولدین خرداد

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد و از جایی که فکرش را نمی‌کنید پولی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است. با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق ‌زندگیتان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتیتان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. 

فال روز 8 خرداد برای متولدین تیر

مواظب رژیم‌غذاییتان باشید و خوردن غذاهای مضر را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه حواستان را به انجام کارها جمع کنید چرا که احتمال سهل‌انگاری شما وجود دارد. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکیتان نشده ‌است. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و به‌زودی سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل ‌توجهی را به جیب خواهید زد.  یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. تغییری را در محل ‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد.   همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.

فال روز 8 خرداد برای متولدین مرداد

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامشتان بردارید. انسان رازنگه‌داری نیستید و اسرار کاری و حرفه‌ای خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه به فردی غیرقابل‌اطمینان در میان دوستان و آشنایان تبدیل شده‌اید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که رازهای کاری و تجاری خود را با کسی در میان نگذارید و بیشتر از همیشه راز‌نگه‌دار باشید. مدتهاست که مشکلی ذهن شما را به خود مشغول کرده. این مشکل به‌خوبی‌و‌خوشی حل خواهد شد و دلمشغولیهای شما به پایان خواهد رسید. اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید. فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق ‌زندگیتان هرگز خاموش نخواهد شد. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود.

فال روز 8 خرداد برای متولدین شهریور

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. این مشاجره را ختم به خیر کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه مواظب دخل‌و‌خرج خود باشید. در غیر این صورت خرجی سنگین روی دست شما قرار می‌گیرد. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر میفتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید، اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد. با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و به صلاح شماست که در این دیدار، مواظب رفتار و گفتارتان باشید. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود.

فال روز 8 خرداد برای متولدین مهر

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. مدت زیادی است پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. یکی از آشنایان که انتظار زیادی از وی دارید امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، چشم بر کار ناشایست این فرد ببندید و به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است.   سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند.  شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید. دغدغه‌های بی‌شماری دارید و ناراحت و مضطرب هستید. برای رفع این دغدغه‌ها با همسر یا عشق زندگیتان صحبت کنید و به آرامش برسید.. 

فال روز 8 خرداد برای متولدین آبان

برای رسیدن به آرامش از مدیتیشن و انجام کارهای مذهبی کمک بگیرید. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌کند.   دیدگاه مثبتی به زندگی داشته باشید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. مطمئن باشید با این دیدگاه دستاوردهای بیشتری پیدا می‌کنید.   فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد و روزی عاشقانه را پست سر می‌گذارید.

فال روز 8 خرداد برای متولدین آذر

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنینتان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌ طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید.  دوستی که مدت زیادی است خبری از او ندارید را امروز ملاقات خواهید کرد. حتی برای لحظه‌ای دست از کار و تلاش نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار می‌نشیند.  به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.

فال روز 8 خرداد برای متولدین دی

روحیه صبوری دارید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید. به لحاظ مالی اوضاع مناسبی ندارید و مدتی است که درآمد چندانی روانه حساب‌های بانکی شما نشده. غم به دل خود راه ندهید،‌ این شرایط در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کند و اوضاع مالیتان بهبود می‌یابد. به صلاح شماست که قسمتی از این درآمد را برای روز مبادا کنار بگذارید. به مهمانی یا جلسه کاری دعوت هستید و در این مراسم افراد سرشناسی حضور دارند، در نتیجه به هر قیمتی که شده در این مراسم حضور پیدا کنید و با آشنایی با افراد سرشناس و مهم، فرصت‌های بیشتری برای موفقیت را تجربه نمایید. امروز از آن روزهاست که همسر یا عشق ‌زندگیتان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که از ایشان دوری کنید. اطرافیان را به اجرای خواسته‌هایتان وادار می‌کنید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کند، احترام بیشتری برای اطرافیان قائل شوید و نظرهای آن‌ها را محترم بدانید. 

فال روز 8 خرداد برای متولدین بهمن

فردی پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌‌گذارد. این پیشنهاد را با چشم بسته قبول نکنید و قبل از هرگونه تصمیمی، جوانب کار را در نظر بگیرید. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلاً حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق ‌زندگیتان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد.  شرایطی برای افزایش مهارت‌های شما مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه مهارت‌های خود را گسترش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های بیشتری پیدا کنید، به همان اندازه درآمد شما افزایش می‌یابد. دلخوری میان شما و یکی از آشنایان ایجاد می‌شود. به صلاح شما نیست که اجازه دهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت از در دوستی با این فرد وارد شوید و به ایشان ثابت کنید که بخشش از بزرگان است.

فال روز 8 خرداد برای متولدین اسفند

مشکلات خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان از گرفتاری‌های شما بی‌خبر هستند. ادامه این رویکرد غیر از اینکه مشکلات شما را وخیم‌تر کند، چیزی برایتان به دنبال ندارد. امروز گرفتاری‌های خود را با آشنایانی که به آن‌ها اعتماد دارید در میان بگذارید و از دوستان و آشنایان برای حل این گرفتاری‌ها کمک بخواهید. بین شما و عشق ‌زندگیتان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق ‌زندگیتان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. امروز با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات را به بهانه‌ای برای ارتباطهای کاری بیشتر تبدیل کنید و از این فرد برای دستیابی به موفقیتهای چشمگیر کمک بگیرید. به خودتان وعده داده‌اید تا فرصتی از امروز را به استراحت و کارهای دلخواه مشغول شوید. با این حال کار غیرمنتظره‌ای پیش می‌آید. اجازه ندهید این کار شما را از تفریحاتِ امروز دور کند. کارها را سریع‌تر انجام دهید و فرصتی برای برای خودتان کنار بگذارید.

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋