السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

تکرار برفی که بی صدا در تلویزیون بارید!

تلویزیون از روز سه شنبه (دوم خرداد ماه) به بازپخش سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» اقدام می کند؛ سریالی که قرار بود ساخت آن ادامه دار باشد اما به دلایل به توافق نرسیدن سازندگان و تلویزیون زودتر از موعد مقرر به پایان رسید.

ایسنا: تلویزیون از روز سه شنبه (دوم خرداد ماه) به بازپخش سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» اقدام می کند؛ سریالی که قرار بود ساخت آن ادامه دار باشد اما به دلایل به توافق نرسیدن سازندگان و تلویزیون زودتر از موعد مقرر به پایان رسید.

تکرار برفی که بی‌صدا در تلویزیون بارید!

«برف بی‌صدا می‌بارد» یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام اجتماعی است که به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی بر اساس آخرین نوشته مسعود بهبهانی‌نیا ساخته شده‌است و قصه تلاش‌های یک دشمن قدیمی برای برهم زدن اتحاد یک خانواده اصیل ایرانی را در سه دهه مختلف ۶۰، ۷۰ و ۹۰ روایت می‌کند.

این سریال از سه شنبه (دوم خردادماه) هرشب ساعت۲۲ از شبکه آی فیلم روی آنتن خواهد رفت.

۶۸ قسمت از ۱۰۰ قسمت تولید شده این مجموعه از ۳ دی تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ به روی آنتن شبکه سه سیما رفت اما همزمانی با مناسبت‌های عید نوروز و ماه رمضان پخش آن را متوقف و همچنین به دلیل مشکلاتی این وقفه تا تیرماه ۱۴۰۱ ادامه پیدا کرد. ۳۲ قسمت باقی‌مانده فصل اول، از ۱۴ تیر تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ پخش شد.

فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، پوریا پورسرخ، الیکا عبدالرزاقی، پوریا شکیبایی، پاشا رستمی، پانته آ سیروس، مریم شیرازی، مهسا طهماسبی، آتیلا پسیانی، ثریا قاسمی، فریبا متخصص، امید روحانی، مینا وحید، سیامک ادیب، هاله گرجی، هادی دیباجی، شایسته ایرانی، رضا رویگری، امیر جنانی، سینا کرمی، یحیی توسلی، ستاره حیدرآبادی، نورا حنیف زاده و آیهان شایگان ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می دهند.  

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋