السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

کاپیتان بارسلونا در پایان فصل می رود

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد.

ورزش سه: پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و شایعات متفاوت به صورت رسمی اعلام شد که بوسکتس در پایان فصل از باشگاه بارسلونا جدا خواهد شد. 

صفحات رسمی این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی دقایقی قبل اعلام کردند که این بازیکن در چند بازی پیش رو برای آخرین بار بازوبند کاپیتانی بارسا را به بازو خواهد بست و با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت. 

قرارداد این هافبک اسپانیایی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران این باشگاه پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به او ارائه کرده بودند. همچنان ژاوی هرناندز به عنوان دوست و هم تیمی‌ قدیمی به او گفته بود که رویش حساب می‌کند اما این موارد برای بوسکتس کافی نبود. 

کاپیتان بارسلونا در پایان فصل جدا می‌شود

این بازیکن که در ماه جولای سال جاری میلادی 35 ساله می‌شود تصمیم گرفت که زمان ایجاد تغییر در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش رسیده است. 

هرچند او هنوز فاش نکرده که قرار است فصل آینده در چه تیمی بازی کند اما موضوعی که مشخص و قطعی است این است که او از دنیای فوتبال خداحافظی نخواهی کرد و راهی باشگاه دیگری می‌شود. 

گفته می‌شود که پیشنهاداتی از چند باشگاه در لیگ فوتبال آمریکا به دست بوسکتس رسیده و البته که پیشنهادهای جذابی هم از باشگاه‌های عربستانی ارائه شده اما تصمیم نهایی او هنوز مشخص نیست. 

بعضی از رسانه‌های اسپانیایی از احتمال هم بازی شدن دوباره این بازیکن با لیونل مسی در لیگ عربستان خبر می‌دهند اما باید منتظر ماند و دید که در نهایت او چه تصمیمی برای آینده خواهد گرفت. 

بوسکتس از سال 2008 تا به حال پیراهن بارسلونا را به تن داشته و پیش از این هم در تیم‌های پایه بارسا بازی کرده بود و حالا پس از 15 سال باید نوکمپ را به مقصد باشگاه جدیدش ترک کند.

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋