السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

رونمایی از SUV جدید و جذاب رنو

رنو اسپس که به عنوان یک خودروی خانوادگی شناخته می‌شود،دستخوش تغییراتی همه جانبه شده است. ششمین نسل رنو اسپس اکنون از مینی‌ون تبدیل به یک شاسی‌بلند ۳ ردیفه شده است.

خبرآنلاین: رنو اسپس که به عنوان یک خودروی خانوادگی شناخته می‌شود،دستخوش تغییراتی همه جانبه شده است. ششمین نسل رنو اسپس اکنون از مینی‌ون تبدیل به یک شاسی‌بلند ۳ ردیفه شده است.

 سبک کلی طراحی مطابق آخرین تغییرات محصولات رنو است.شباهت اسپس با مدل آسترال کم نیست.

رونمایی از شاسی بلند جدید و جذاب رنو

زبان طراحی C شکل که از سال ۲۰۱۶ تقریبا در تمام محصولات رنو دیده شد، در این خودرو هم حضور دارد.جلوپنجره کشیده با خطوط عمودی در نزدیکی چراغ اصلی قرار دارد.لوگوی بزرگ و جدید رنو در قسمت مرکزی بسیار خودنمایی می‌کند.

طراحی رادیکال قسمت پایینی سپر به خوبی اجرا شده است.

رونمایی از شاسی بلند جدید و جذاب رنو

طراحی C شکل نمای جلویی در قسمت پشتی هم وجود دارد.گرافیک داخلی این چراغ‌ها هم قابل توجه‌اند.

رونمایی از شاسی بلند جدید و جذاب رنو

نمای جانبی خودرو کاملا با مدل مینی‌ون متفاوت است و یک شاسی‌بلند بزرگ را به نشان می‌دهد.احتمالا از نظر ابعادی کمی بزرگتر از رنو کولئوس باشد.رینگ‌های جدید ۱۹ اینچی در این قسمت خودنمایی می‌کنند.

رونمایی از شاسی بلند جدید و جذاب رنو

طراحی کابین‌های جدید رنو به معنای واقعی در نوع خود جذاب هستند.با وجود به کار بردن نمایشگرهای بزرگ و از بین رفتن خلاقیت، اما همچنان هم زیبایی خود را حفظ کرده است.

قرار گرفتن دو نمایشگر افقی و عمودی در کنار هم و سبک خاص طراحی دریچه‌های تهویه هوا و همچنین طراحی فوق‌العاده فرمان D کات که ما را یاد کانسپت‌های رنو می‌اندازد، همگی از جذابیت‌های این کابین هستند.

نمایشگر ۱۲.۳ اینچی کیلومترشمار و ۱۲ اینچی اطلاعات-سرگرمی، نمایشگر ۹.۳ اینچی هدآپ و شارژر وایرلس و... از جمله امکانات خاص این خودرو هستند.

رونمایی از شاسی بلند جدید و جذاب رنو

کنترلر تعویض دنده از کنسول مرکزی به پشت فرمان منتقل شده است.

رونمایی از شاسی بلند جدید و جذاب رنو

 

رونمایی از شاسی بلند جدید و جذاب رنو

پیشرانه ۱.۳ لیتری توربوشارژ و ۳ سیلندر به همراه دو موتور الکتریکی در مجموع حدود ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.مصرف سوخت این پیشرانه ۴.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

شتاب صفر تا صد ۸.۸ ثانیه‌ای به همراه حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت، از دیگر مشخصات این خودرو هستند.از مزیت‌های خاص اسپس، فرمان پذیری چرخ‌های عقب است.

چرخ های عقب تا ۵ درجه در جهت مخالف چرخ های جلو، با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت قابلیت فرمان‌پذیری دارند.در سرعت‌های بالاتر، چرخ‌های عقب تا یک درجه در همان جهت چرخ‌های جلو برای بهبود پایداری هدایت می‌شوند.

رنو سفارشات اسپیس جدید را در بهار امسال آغاز خواهد کرد.

 

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋