الهه مهر

الهه مهر

مرکز خرید سنگ فیروزه اصل نیشابور

 اصالت فیروزه نیشابور بسیار مهم است و برخی از شرکت‌ها و فروشندگان در بازار جهانی سنگ‌های قیمتی فیروزه اصل نیشابور را به فروش می‌رسانند. برای اطمینان از اصالت فیروزه نیشابور، بهتر است از فروشندگان معتبر و قابل اعتماد خرید کنید و مدارک تأیید اصالت را دریافت کنید.

فروشگاه فیروزه مشاهیر یکی از بزرگترین مراکز خرید سنگ فیروزه اصل نیشابور است که شما می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. این فروشگاه یکی از معتبرترین مراکز فروش فیروزه نیشابور با بالاترین کیفیت سنگ‌های درجه یک در کشور می‌باشد. شما می‌توانید با خرید اینترنتی انواع فیروزه نیشابور را خریداری کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید و سفارش خود را خیلی سریع از هر کجا دریافت کنید. هم چنین با خرید حضوری از تماشای انواع جواهر و گوهرهای ناب و خاص لذت ببرید.

سنگ فیروزه اصل از کجا بخریم؟

همانطور که می‌دانید برای نگهداری سنگ‌های فیروزه شرایط خاصی وجود دارد تا آسیب نبیند، تغییر رنگ ندهد و از بین نرود. یکی از مهمترین این موارد این است که از قرار دادن در آب زیاد و لکه نگرفتن سطح آن خودداری کنید. وقتی سطح فیروزه را با روغن و … می‌مالید، فیروزه می‌میرد و رنگ آن به سرعت تغییر می‌کند.

همانطور که می‌دانید فیروزه نیشابور قیمت‌های متفاوتی دارد، می‌توان گفت رنگ آن، اصلی ترین عاملی است که قیمت فیروزه نیشابور را دچار نوسانات زیادی می‌کند، بنابراین هرچه رنگ آبی آن بیشتر باشد، ارزش مادی بالاتر است.

فیروزه نیشابور انواع مختلفی دارد که از مهمترین آنها می‌توان به فیروزه عجمی و شجری اشاره کرد. فیروزه شجری به فیروزه‌ای می‌گویند که ناخالصی‌هایی در آن وجود دارد، این ناخالصی‌ها اشکال مختلفی بر روی فیروزه ایجاد کرده است. معمولاً فیروزه عجمی نیشابور نسبت به نوع شجری آن بسیار گران است.

بیشتر بخوانید: https://www.mehrnews.com/news/5919532/

 

الهه مهر
الهه مهر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋