elhamisana79

elhamisana79

مشخصات تلوزیون های au7000 سامسونگ

برای انتخاب یک تلویزیون خوب و مقرون به صرفه که مطابق نیاز شما باشد، لازم نیست پول زیادی خرج کنید، بخصوص اگر نیازهای شما متوسط به بالا باشد. تلویزیون سامسونگ AU7000 دقیقاً افرادی را مورد هدف قرار داده که کیفیت تصویر بسیار براشون مهم باشد، رابط کاربری بسیار آسانی داشته باشد، کیفیت 4K، اتصال به گوشی تلفن همراه، اینترنت، بلوتوث، وای فای و باریک بودن قاب تلویزیون مهم است. تلویزیون AU7000 سامسونگ تولید ساخت 2021 در سایز های 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ، 58 اینچ، 65 و 75 اینچ تولید شده که بسیار مورد تایید مشتریان در سطح جهان شده و از پرفروش ترین مدل تلویزیون های سال 2021 است. تمام امکانات هوشمند را در تلویزیون AU7000 SAMSUNG داشته باشید و از داشتن این تلویزیون در خانه لذت ببرید.

por color سامسونگ AU7000

 

فناوری PUR COLOR

فناوری Pur Color به منظور پر رنگ شدن پیکسل های تلویزیون، یکنواختی رنگ، بهبود کیفیت تولید رنگ طراحی و تولید شده است. زمانی که ویدیویی با رزولوشن پایین برای دیدن دارید، Pur Color باعث بهتر کردن تصویر می‌شود که با کیفیت بهتری نمایش می‌دهد. این فناوری ابداع شرکت سامسونگ است که از سال 2020 در تلویزیون های جدیدش استفاده می‌کند. با داشتن این گزینه تصویر شما بیشترین تأثیر در طیف های رنگی دارد و رنگ ها را بسیار واقعی‌تر نشان می‌دهد.

پردازنده 4K قدرتمند به شما اطمینان می‌دهد که رزولوشن فوق العاده را برای محتوای مورد علاقه خود دریافت کنید. نقشه رنگی پیچیده و رنگ واقعی تری را با تلویزیون سامسونگ AU7000 تجربه خواهید کرد.

تلویزیون AU7000، پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ

برند جهانی سامسونگ یکی از معروف‌ترین و محبوب ترین شرکت های تولیدکننده لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و دیجیتال است. این برند از سال 1938 فعالیت خودش را در کره جنوبی آغاز کرد و در حال حاظر بعنوان یکی از قوی ترین کارخانه های تولید تلویزیون، لوازم خانگی، موبایل، صنایع سنگین و… شناخته شده است. این شرکت هر ساله محصولات جدید و بروزی روانه بازار می‌کند که مشتریانش با جدیدترین تکنولوژی ها زندگی کنند. سامسونگ همیشه تلاش می‌کند که جدید ترین محصولاتش را به بروز ترین نرم افزار ها و پلتفرم ها مجهز کند. سیستم عامل تایزن Tizen تنها برای محصولات سامسونگ است که در تمامی تلویزیون ها شرکت قرار داده و رابط کاربری بسیار آسانی دارد که جزء محبوب ترین رابط کاربری های جهان است. ازجمله مهم‌ترین محصولات برند سامسونگ LED، منحنی و QLED هستند که در لیست محصولات LED پرفروش ترین تلویزیون ها مدل AU7000، AU8000 و AU9000 هستند که در سال 2021 و 2022 وارد بازار شدند. ریموت کنترل هوشمند، سیستم عامل تایزن، اینترنت، بلوتوث، سیستم WiFi، صفحه قاب باریک، کیفیت 4K UHD، اتصال به تلفن همراه و… از بارز ترین ویژگی های تلویزیون های نسل جدید SAMSUNG هستند.

سیستم عامل Tizen تقریباً هر سال بروزرسانی می‌شود و امکانات جدیدی از اپلیکیشن ها و بازی ها به این پلتفرم اضافه می‌شوند.

همچنین یکی از تفاوت‌های عمده‌ی محصولات شرکت سامسونگ با محصولات سایر برندهای مشابه در مرورگر وب آن‌ها است.

elhamisana79
elhamisana79

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋