elena clinic

elena clinic

چرا ابروهای خود را از دست می دهیم

کاشت ابرو یک روش کاشت مو است که در آن گرافت های مو به ناحیه ابروی شما منتقل می شود. هدف ما ارائه ابروهایی با کیفیت و طبیعی به شماست. احتمالاً قبلاً می دانید که کاشت مو به پوست سر امکان پذیر است، آیا فکر می کنید در ابرو نیز امکان پذیر است؟

پاسخ کوتاه یک «بله» ساده است. با این حال، یک «بله» ساده ممکن است تمام اطلاعاتی را که به دنبال آن هستید در اختیار شما قرار ندهد. چیزی که ممکن است تعجب کنید این است که کاشت ابرو در بورلی هیلز چگونه کار می کند.

اگر چنین است، شما در جای درستی هستید. این مقاله نه تنها نحوه عملکرد کاشت ابرو را توضیح می‌دهد، بلکه چرا کاشت ابرو در وهله اول مفید است. بیایید وارد جزئیات شویم!

 

کاشت ابرو به چه معناست؟


در مقایسه با سایر انواع کاشت مو، کاشت ابرو نسبتاً ساده است. به طور کلی، آنها فقط به یک جلسه پیوند نیاز دارند، پس از آن می توانید زندگی خود را به طور کامل ادامه دهید.

به طور معمول، هنگام کاشت ابرو، بیمار تحت عمل استخراج واحد فولیکولی قرار می گیرد که معمولاً FUE نامیده می شود. این روش معمولاً برای ابروها استفاده می‌شود، زیرا به جراح اجازه می‌دهد تا موها را از نواحی اهداکننده بسیار کوچک بگیرد. در مقابل، نواحی اهدایی مرتبط با پیوند واحد فولیکولی یا FUT، معمولاً برای جا دادن ابروها خیلی بزرگ هستند.

پس از انجام FUE، موهای کاشته شده می ریزند. سپس حدود 6 ماه بعد دوباره رشد می کند و دیگر هرگز نمی افتد. نتایج استخراج واحد فولیکولی دائمی است.

 

با کاشت ابرو بهبودی بسیار کمی وجود دارد. در حالی که بیمار ممکن است کمی احساس ناراحتی کند، معمولاً در معرض استراحت زیادی قرار نخواهد گرفت. حداکثر می تواند حدود 2 روز باشد.

برای مقابله با ناراحتی و تورم بعد از عمل، عاقلانه است که از ایبوپروفن و کمپرس یخ استفاده کنید. این ابزارها باید به شما کمک کنند تا با استفاده از رنگ آمیزی از ریکاوری عبور کنید.

چرا مردم در وهله اول ابروهای خود را از دست می دهند، آنها نیاز به کاشت ابرو دارند؟


ممکن است بپرسید: چرا کسی در وهله اول نیاز به کاشت ابرو دارد؟ ابروها به دلایل مختلفی ممکن است ریزش کنند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهد شد.

 

استعداد ژنتیکی


برخی افراد به سادگی با استعداد از دست دادن ابروهای خود متولد می شوند. این در ژن های آنهاست و هیچ کاری نمی توانند برای جلوگیری از آن انجام دهند. البته به جز کاشت ابرو.

 

اختلالات روانی


در برخی موارد، افراد به دلیل استرس و اضطراب، ابروهای خود را بیش از حد کنده می کنند. آنها از پارگی ابرو به عنوان نوعی مکانیسم مقابله استفاده می کنند. در حالی که ابروها معمولاً دوباره رشد می کنند، ممکن است زمانی فرا برسد که کندن بیش از حد باعث آسیب دائمی شود و از رشد مجدد آنها جلوگیری کند.

 

کندن بیش از حد


مخصوصاً خانم ها به دلایل زیبایی شناسی تمایل به برداشتن ابروهای خود دارند. در حالی که این به طور کلی یک عمل بی خطر است، اگر بیش از حد انجام شود، می تواند منجر به رشد مجدد ابروها شود.

 

مسائل سلامت جسمانی


برخی از افراد دارای مشکلات پزشکی فیزیکی هستند که منجر به از دست دادن ابروها می شود. یکی از این مشکلات پزشکی آلوپسی است، اختلالی که منجر به ریزش تمام موهای بدن فرد مبتلا می شود. بیماران سرطانی نیز ممکن است به دلیل شیمی درمانی موهای ابروی خود را از دست بدهند.

 

ترومای فیزیکی


همچنین ممکن است به دلیل ضربه شدید جسمانی ابروهای خود را از دست بدهید. برخورد، آتش سوزی و حوادث دیگر می تواند باعث ریزش دائمی ابرو شود.

 

 

 

 

ما به عنوان یک انسان می توانیم ریزش مو را در قسمت های مختلف بدن خود تجربه کنیم. یکی از شایع ترین لکه های ریزش مو، ابرو است. صرف نظر از اینکه ریزش ابرو چگونه به وجود می آید، تقریباً همیشه از نظر روانی ویرانگر است و به طور قابل توجهی سطح اعتماد به نفس کلی فرد مبتلا را کاهش می دهد.

خوشبختانه، ریزش ابرو نباید دائمی باشد. در حال حاضر روش های جراحی در دسترس هستند که می توانند ابروهای شما را به شکوه قبلی خود بازگردانند. 


 

elena clinic
elena clinic

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋