ElectroShaili الکتروشایلی

ElectroShaili الکتروشایلی

ارزیابی کیفیت و قیمت اینورتر imaster را از الکتروشایلی ببینید

در اینجا قرار است به ارزیابی کیفیت و قیمت اینورتر imaster بپردازیم. با الکتروشایلی همراه باشید تا این ارزیابی را با هم پیش ببریم.

درباره اینورتر imaster

این اینورتر محصول درجه یک از کشور کره جنوبی شهر سئول است.  اینورتر های imaster کره جنوبی به دلیل بکارگیری بهترین قطعات الکترونیکی‌ و IGBT داخلی میتسوبیشی ژاپن و سخت افزار و نرم افزار قوی نسبت به سایر اینورتر های آسیایی دارای قیمت رقابتی هستند.

پایین بودن قیمت imaster نسبت به اکثر برندهای آسیایی باعث شده است که مشتریان فراوانی را در صنعت به خود جذب کند.

حتی مشتریانی که برندهای دیگری را در پروژه های خود استفاده میکردند به لحاظ کیفیت و قیمت رقابتی این محصول، به سمت برند IMASTER روی آوردند.

از اینکه مجموعه الکتروشایلی را جهت خرید محصولات iMaster کره جنوبی انتخاب کردید سپاس گذاریم.  electroshaili به عنوان نماینده انحصاری محصولات iMaster کره جنوبی فعالیت میکند و به دلیل پشتیبانی فنی، قیمت سالم و رقابتی و خدمات پس از فروش عالی توانسته است جایگاه ویژه ای را در صنعت به خود اختصاص دهد.

اینورتر imaster در چند مدل تولید می‌شود؟

اینورتر آیمستر کره جنوبی در چهار مدل تولید و به بازار عرضه میگردد.  imaster U1 , imaster A1 ,  imaster C1 , imaster E1

در ادامه نوبت به ارزیابی کیفیت و قیمت اینورتر آیمستر در مدل های مختلفی که دارد میرسد.

خرید اینورتر iMaster U1
iMaster U1

اینورتر iMaster U1 در چه محدوده توانی تولید می‌شود ؟

اینورتر آیمستر U1 در مدل تکفاز و سه فاز تولید شده که مدل تکفاز از توان 400 وات تا 2.2 کیلووات و مدل سه فاز از 400 وات تا 4 کیلووات تولید می‌شود .

قدرت و کیفیت اینورتر iMaster U1 در چه حدی است؟

اینورتر iMaster U1 شبیه اینورتر فوجی ژاپن طراحی و تولید شده است (سری FRENIC). اینورتر آیمستر U1 دارای مد کنترلی وکتور و V/F است و قابلیت تزریق گشتاور بالا به موتور را دارد.

بنابراین اینورتر آیمستر U1 دارای قدرت و گشتاور بالا و کیفیت عالی بوده و نرم افزار جامع دارد. همچنین دارای ورودی خروجی های دیجیتال و آنالوگ است.

ولوم روی صفحه کلید آن وجود دارد و قابلیت اتصال کیپد دوم به آن فراهم شده است. مناسب برای تمامی کاربردهای صنعتی سنگین و نیمه سنگین خواهد بود. اینورتر آیمستر U1 کم حجم بوده و ابعاد کوچکی دارد که در مونتاژ تابلو یک مزیت محسوب می‌شود.

قیمت اینورتر iMaster U1 نسبت به برند های دیگر چگونه است ؟

امروزه در سراسر دنیا تکنولوژی ساخت اینورتر های کنترل دور وجود دارد و در ایران انواع و اقسام برند های آسیایی به چشم میخورد.

اینورترهایی که دارای کیفیت عالی و قیمت رقابتی باشند کمتر دیده می ‌شود. اینورتر آیمستر به طور همزمان دو مولفه کیفیت عالی و قیمت رقابتی را دارد .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات اینورتر های iMaster U1 چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره دقیق داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید.

خرید اینورتر iMaster A1
iMaster A1

 

اینورتر iMaster A1 در چه محدوده توانی تولید می‌شود ؟

اینورتر آیمستر A1 در مدل سه فاز و در رنج توانی ۵.۵ کیلووات تا ۱۳۲ کیلووات تولید و قابل ارائه به مشتریان عزیز است.

قدرت و کیفیت اینورتر iMaster A1 در چه حدی است ؟

اینورتر آیمستر A1 یک محصول فوق العاده و ویژه است که سخت افزار و نرم افزاری خیلی قوی دارد و از قطعات با کیفیت و به روز دنیا در ساخت و تولید آن استفاده شده است.

اینورتر آیمستر A1 فوق سنگین کار بوده و دارای مد کنترلی وکتور کنترل و V/F می ‌باشد. اینورتر iMaster A1 دارای کیپد جدا شونده و گرافیکی می ‌باشد. تا توان ۲۲ کیلووات دارای واحد ترمز داخلی است.

اینورتر آیمستر A1 دارای تمامی مشخصات و ویژگی های لازم جهت استفاده در یک کاربرد صنعتی بوده و به راحتی میتوان در پروژه های همچون تاور کرین، جرثقیل، میکسر، اکسترودر، صنایع نساجی، ماشین آلات کشش مفتول، بالمیل، سنگ شکن و تمامی کاربردهای سنگین و خشن از این محصول با کیفیت و پر قدرت استفاده کرد.

قیمت اینورتر iMaster A1 نسبت به برند های دیگر چگونه است ؟

قیمت اینورترهای آیمستر A1 نسبت به برندهای بی کیفیت و متفرقه بالاتر است اما نسبت به محصولات با کیفیت و معتبر بازار قیمت کاملا رقابتی دارد. به دلیل کیفیت عالی و قیمت رقابتی این محصول توانسته این فروش فوق العاده‌ای روی این اینورتر با کیفیت و حرفه ای داشته باشیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات اینورتر های iMaster A1  چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره دقیق داشتید با ما تماس بگیرید یا از طریق آیکون واتس‌اپ در پایین صفحه، درخواست خود را مطرح کنید.

خرید اینورتر iMaster E1
iMaster E1

اینورتر iMaster E1 در چه محدوده توانی تولید می‌شود ؟

اینورتر آیمستر E1 دارای مدل سه فاز از رنج توانی ۵.۵ کیلووات تا ۳۵۰ کیلووات است.

قدرت و کیفیت اینورتر iMaster E1 در چه حدی است ؟

اینورتر iMaster E1 شبیه اینورتر هیوندا سری N700E طراحی و تولید شده است اما از نظر سخت افزار و نرم افزار قوی تر و به روز شده است.

اینورتر آی مستر E1 دارای مد کنترلی وکتور و V/F بوده و قابلیت تزریق گشتاور بالا به موتور را دارد بنابراین اینورتر آی مستر E1 دارای قدرت و گشتاور عالی و کیفیت بالاست.

دارای ورودی خروجی های دیجیتال و آنالوگ است و ولوم روی صفحه کلید آن وجود دارد. مناسب برای تمامی کاربردهای صنعتی سنگین کار است. اینورتر آی مستر E1 تا توان ۲۲ کیلووات مجهز به واحد ترمز یا داینامیک داخلی می‌باشد.

قیمت اینورتر iMaster E1 نسبت به برند های دیگر چگونه است؟

اینورتر آی مستر E1 تمام امکانات لازم جهت پروژه های صنعتی را داراست ‌و با توجه به نرم افزار و سخت افزار خوبی که دارد نسبت به سایر برند های آسیایی مرغوب و با کیفیت دارای قیمت کاملا رقابتی است.

اینورتر iMaster E1 برای چه کاربردهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

با توجه به مدهای کنترلی موجود در درایو iMaster E1 و عملکرد فوق العاده این محصول، جهت تمام پروژه های صنعتی از جمله میکسر، اگزاست فن، اکسترودر، کانوایر، بالمیل، سنگ شکن، ماشین آلات نساجی، کشش مفتول، ماشین آلات CNC و … میتوان از این اینورتر استفاده کرد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات اینورترهای iMaster E1 چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره دقیق داشتید با ما تماس بگیرید.

خرید اینورتر iMaster C1
iMaster C1

اینورتر iMaster C1 در چه محدوده توانی تولید می‌شود؟

اینورتر آیمستر C1 در مدل سه فاز و در رنج توانی ۵.۵ کیلووات تا ۲۲ کیلووات تولید و قابل ارائه به مشتریان عزیز است.

قدرت و کیفیت اینورتر iMaster C1 در چه حدی است؟

اینورتر iMaster C1 یک محصول بی نظیر و سنگین کار است و ظاهری شیک و مشتری پسند دارد. اینورتر آیمستر C1 سنگین کار بوده و دارای مد کنترلی وکتور کنترل و V/F می‌باشد.

اینورتر آیمستر C1 در تمامی رنج های توانی دارای واحد ترمز داخلی بوده و اینورتر آیمستر C1 را میتوان برای کاربردهایی شبیه میکسر، اکسترودر، کشش مفتول، اگزاست فن، کانوایر، ماشین آلات بافندگی و … استفاده کرد.

قیمت اینورتر iMaster C1 نسبت به برند های دیگر چگونه است؟

قیمت اینورتر آیمستر C1 نسبت به عملکرد فوق العاده و قدرت و کیفیت بالایی که دارد فوق العاده هست و محصول کاملا اقتصادی و رقابتی محسوب می‌شود. اگر دنبال محصولی پرقدرت با ویژگی های عالی و قیمت رقابتی هستید پیشنهاد ما اینورتر iMaster C1 است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات اینورتر های iMaster C1 چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره دقیق داشتید با ما تماس بگیرید یا از طریق آیکن واتس‌اپ در پایین صفحه، درخواست خود را مطرح کنید.

جهت دریافت لیست قیمت اینورتر آیمستر کره جنوبی و تخفیف ویژه با ما در ارتباط باشید (از طریق تماس تلفنی یا از طریق آیکن واتس‌اپ در پایین صفحه). همچنین می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به کیفیت اینورتر iMaster کره جنوبی و سایر محصولات با ما در ارتباط باشید.

 

ElectroShaili الکتروشایلی
ElectroShaili الکتروشایلی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋