ElectroShaili الکتروشایلی

ElectroShaili الکتروشایلی

دانلود دفترچه راهنمای فارسی اینورتر ADT IMaster مدل A1

همانطور که میدانید اینورترهایimaster ADT کره جنوبی سریA1 دارای دو مدل سه فاز میباشند.

دفترچه راهنمای فارسی اینورتر ADT IMaster مدل A1 را در این مقاله دریافت خواهید کرد.

سه فاز با ولتاژ  200تا 230 ولت و توان KW 5.5 تا 90KW و سه فاز با ولتاژ 380 تا 480 ولت و توان 5.5KW تا 132KW که واردات مدل سه فاز 230 ولت به صورت سفارشی می باشد و در حال حاضر اینورتر های سه فاز 380 تا 480 ولت در ایران موجود می شوند.

از اینورتر های ADT سری A1 برای تمامی کاربرد های سنگین و فوق سنگین کار میتوان استفاده کرد. همچنین میتوانید دفترچه راهنمای اینورتر ADT IMaster مدل U1 را از اینجا بخوانید.

 

اینورتر های imaster ADT سری A1 برای چه کاربردی طراحی شده اند؟

اینورترهای iMaster ADT سری A1 برای کاربردهای صنعتی طراحی شده اند و به عنوان یک مبدل فرکانس استفاده می‌شوند. اینورترهای سری A1 قابلیت تغییر فرکانس ولتاژ AC ورودی را دارند تا بتوانند با انواع موتورهای AC کار کنند. هدف اصلی اینورتر آیمستر سری A1 افزایش کارایی موتورهای AC است که با استفاده از فناوری های پیشرفته، مصرف انرژی را کاهش می‌دهند و عمر موتور را افزایش می‌دهند. همچنین، اینورترهای سری A1 امکاناتی مانند کنترل سرعت، حفاظت از موتور، کنترل جریان، مانیتورینگ وضعیت موتور، و رابط کاربری ساده را نیز دارند. به طور کلی، اینورترهای iMaster ADT سری A1 به عنوان یکی از پیشرفته ترین و کارآمدترین اینورترها در صنعت معرفی می‌شوند.

بروز شده تا این قسمت / 12 اردیبهشت 1402

دیگر ویژگی های سری A1

در حالت ایستا توسط اینورتر های imaster ADT سری A1 می توان پارامتر های موتور را به طور خودکار اندازه گیری کرد. دامنه تغییرات فرکانس خروجی اینورتر بین 0.1HZ تا 400HZ و دامنه تغییرات فرکانس حامل بین 1HZ تا 15KHZ می باشد. محدوده ی تغییرات ولتاژ ورودی در اینورتر های imaster ADT سری A1 از 15%- تا 10%+ می باشد.

سیگنال های ورودی دیجیتال را می توان به صورت NPN یا PNP انتخاب کرد. همچنین اینورتر های imaster ADT سری A1 قابلیت کنترل موتور دوم به همراه تنظیم پارامتر های مربوطه را دارند. پورت ارتباطی Modbus RTU) Rs485) بوده که به صورت Built-in می باشند. اینورتر های imaster ADT سری A1 تا توان 22KW مجهز به چاپر داخلی می باشند و به طور مستقیم می توان مقاومت ترمز را به اینورتر متصل کرد.

کنترل پروسه از طریق مد های کنترلی V/F و Sensor less vector control و Close Loop قابل اجرا میباشد.

کیپد درایوهای A1 قابل جدا شدن بوده و میتوان آن را با فاصله از اینورتر توسط کابل ارتباطی نصب کرد.

اینورترهایimaster ADT دارای ورودی آنالوگ ولتاژی و جریانی و PID کنترلر پیشرفته می باشند.

در این پست تصمیم بر آن گرفتم که راهنمای نصب و راه اندازی اینورتر imaster ADT سری A1 را  به زبان فارسی و کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان بذارم.

ElectroShaili الکتروشایلی
ElectroShaili الکتروشایلی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋