مرکز تعمیرات موبایل البان ElBaan

مرکز تعمیرات موبایل البان ElBaan

تعمیرات موبایل

من از محیط اینجا خوشم اومد. به نظرم هرچه یه محیط ساده تر باشه جذاب تر هست و به کاربر این امکان رو میده که به نوشتن دقت بیشتری بکنه.

کار ما در زمینه تعمیرات موبایل هست که در قالب یه سایت تعمیرات موبایل فعالیت میکنیم که لینکش رو هم گذاشتم. اسم مجموعه ما تعمیرات موبایل البان هست. البان چند سالی هست که در زمینه تعمیرات موبایل و اخیر در زمینه تعمیرات لپ تاپ فعالیت می کنه.

ما این مدت خیلی سعی کردیم که سالم و حلال کار کنیم. البته کار حلال کردن خیلی سخت هست. ما مجموعه ای از تکنسین ها رو داریم که در اکادمی تعمیرات موبایل البان اموزش دیدن. یعنی به طور ساده همه نیروهای البان در خود البان رشد کرده اند. ابزاری که ما در تعمیر موبایل استفاده میکنیم تقریبا کامل هست و تونتسیم که یه محیط سالم برای تعمیر گوشی ایجاد کنیم. تیم تعمیر لپ تاپ ما در پاساژ نور هست جایی که اکثر مغازه های تعمیر لپ تاپ حضور دارند

من یه سری توضیحات در مورد تعمیرات موبایل به عنوان شروع اینجا میزارم و بعدا در پست بعدی توضیحات بیشتری ارائه میکنم. امیدوارم که شروع مناسبی داشته باشیم:

اتري گوشي

عمر باتري گوشي به تعداد دفعات شارژ، ميزان و مدل استفاده از آن و همچنين طرز استفاده از گوشي بستگي دارد. نمي توان براي عمر باتري عدد ثابتي را تعيين كرد و اين امر بسيار زياد به مدل مصرف كاربر بستگي دارد. هرچقدر استفاده از گوشي و باتري آن مناسب باشد، به هر حال باتري گوشي بخشي است كه خراب شدني است و بلاخره نياز به تعويض خواهد داشت. تعويض باتري بايد به گونه اي باشد كه وضع بهتر شود وگرنه همان باتري قبلي بهتر خواهد بود. موضوع مهم ديگر اين است كه خراب شدن باتري مي تواند خطرناك هم باشد، داغ شدن زياد باتري به دليل شارژهاي پي در پي و يا باد كردن باتري مي تواند سبب آتش گرفتن و انفجار گوشي شود كه اين موضوع را بايد بسيار مورد توجه داشت. البان باتري انواع گوشي ها را به سرعت و با كيفيت بالا تعويض مي كند تا كاربران از اين بابت خيالشان راحت باشد.

تعمير موبايل

ال سي دي گوشي

ال سي دي يا صفحه نمايش گوشي از چند بخش تشكيل شده است. گاهي مي توان در يك ال سي دي فقط يك بخش را تعويض كرد و هزينه تعويض را كاهش داد.

 

البان

دوربين موبايل

دوربين موبايل يكي از پركاربردترين امكانات موبايل است كه كاربران از آن استفاده مي كنند. خراب شدن دوربين موبايل خيلي آزاردهنده مي شود. اگر دوربين درست عمل نكند، عملا گوشي براي كاربر كارآيي خاصي نخواهد داشت.

 

اينترنت موبايل

با الكترونيكي شدن اكثر خدمات عمومي و شخصي، اينترنت موبايل بسيار با اهميت مي شود. عدم اتصال به اينترنت و مشكلات پيرامون آن بعضا مي تواند باعث دردسرهاي زيادي براي كاربران شود. تعمير مشكلات گوشي پيرامون اينترنت آن نيز از خدماتي است كه البان به كاربران ارائه مي دهد.

سنسور موبايل

در موبايل انواع سنسورها و حسگرها تعبيه شده اند تا كاربر بتواند با استفاده از هر كدام از آنها امكانات خاصي داشته باشد. همانطور كه بودن اين سنسورها مي تواند كمك كننده باشند، خراب شدنشان هم مي تواند بسيار آزاردهنده باشد. تعميرات سنسور گوشي موبايل بسيار مورد نياز است كه در البان اين كار انجام مي گيرد.

آب خوردگي گوشي

افتادن گوشي در آب و خيس شدن آن مي تواند باعث آسيب هاي جدي در گوشي شود. هرگاه گوشيتون در آب افتاد بلافاصله اقدامات زير را انجام دهيد: (1) گوشي را خاموش كنيد و اگر امكانش هست باتري را از آن خارج نماييد (2) هرگز به گوشي سشوار نگيريد يا آن را روي بخاري نگذاريد. (3) سعي كنيد تا جاي ممكن با استفاده از دستمال و فوت كردن آب روي دستگاه را پاك كنيد. (4) گوشي را در مقداري برنج خشك قرار دهيد. (5) حتما حتما بعد از تمام اين اقدامات گوشي را به يك تعميركار نشان دهيد. ممكن است گوشي شما بعد از اين اقدامات به كار بيفتد و كار كند، اما اين موضوع ممكن است دائمي نباشد. آبخوردگي باعث سولفاته شدن بورد مي شود و اين موضوع مي تواند به مرور باعث خرابي برگشت ناپذير گوشي شود. بنابراين حتما بعد از انجام اقدامات مربوط به گوشي خيس شده، آن را در سامانه تعميرات موبايل البان به منظور سرويس و تعميرات احتمالي ثبت درخواست كنيد تا با خيال راحت از آن استفاده كنيد.

آنتن دهي گوشي

ضعيف شدن آنتن دهي گوشي مي تواند دلايل متعددي داشته باشد. از مشكلات نرم افزاري گرفته تا مشكلات سخت افزاري. اين گونه مشكلات را البان برايتان پيدا كرده و رفع مي كند تا بتوانيد از تمام امكانات گوشي خود استفاده كنيد.

سيم كارت گوشي

راه ارتباطي گوشي و اتصال آن سيم كارت است. سيم كارت در گوشي به شما امكاناتي مي دهد كه مي توانيد از آن براي ارتباطات و امكانات زيادي استفاده كنيد. خراب شدن جايگاه سيم كارت و عدم توانايي گوشي براي تشخيص سيم كارت از جمله مواردي است كه مي تواند ناشي از خرابي گوشي باشد. در اين موارد حتما با البان مشكل خود را درميان بگذاريد تا براي تعمير و رفع خرابي گوشي شما اقدام شود.

ميكروفن گوشي

اگر صداي شما توسط گوشي دريافت نشود، عملا نمي توانيد با استفاده از گوشي با كسي ارتباط بگيريد و صحبت كنيد. ساختمان ميكروفن به گونه اي است كه در صورت آسيب ديدن بايد نسبت به تعويض ميكروفن اقدام شود. ضربه و مخصوصا الكل دو دشمن اصلي ميكرفون گوشي هستند كه در هر دو حالت با تعويض به موقع ميكروفن مي توان مشكل را برطرف كرد. البان در رابطه با تعويض ميكرفون گوشي شما خدمات ويژه اي ارائه مي دهد.

تعميرات موبايل

سوكت هايي روي گوشي موبايل تعبيه شده اند. سوكت شارژ و سوكت هدفون دو سوكت اصلي گوشي هستند. آسيب ديدن هر كدام باعث مختل شدن عملكردي از گوشي مي شود. خراب شدن سوكت شارژ در واقع امكان شارژ شدن گوشي را از شما مي گيرد و عملا نمي توانيد از گوشي استفاده خاصي كنيد. به علاوه خراب بودن سوكت شارژ به باتري گوشي نيز آسيب جدي مي رساند. سوكت هدفون نيز براي برخي از كاربران بسيار حائز اهميت است و خرابي آن مي تواند براي صاحب گوشي دردسر ساز باشد، هرچند مي توان با استفاده از هندزفري هاي بلوتوثي اين مشكل را حل كرد، اما بلوتوث نيز مشكلات خود را دارد كه برخي را دچار سردرد مي كند. گاهي خود كاربران مي توانند با احتياط و دقت زياد سوكت ها را تميز كنند و مشكل را برطرف سازند و گاهي هم مشكل جدي تر از اين حرفهاست و البان به شما كمك خواهد كرد.

دكمه هاي كناري گوشي

كار نكردن دكمه هاي كناري گوشي، يعني دكمه هايي نظير دكمه پاور و ولوم نياز به رسيدگي و تعميرات دارند. گاهي خراب شدن اين دكمه ها سبب مي شود تا خودشان به صورت غيرارادي عمل كنند و كاربر را به دردسر بيندازند. البان تمام اين موارد را برطرف كرده و با ثبت درخواست شما دكمه را تعويض يا تعمير مي كند و گوشي به حالت اوليه برخواهد گشت.

مرکز تعمیرات موبایل البان ElBaan
مرکز تعمیرات موبایل البان ElBaan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋