Bia2Movie

Bia2Movie

اخبار فیلم و سریال
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود

دانلود سریال بارباروس خیر الدین دستور سلطان Barbaros Hayreddin با زیرنویس فارسی

دانلود سریال بارباروس خیر الدین دستور سلطان با زیرنویس فارسی 

دنباله The Holidayبا کامرون دیاز و کیت وینسلت در دست ساخت است

«کامرون دیاز» و «کیت وینسلت» به دنباله «تعطیلات» (The Holiday) پیوسته‌اند. «نشریه «سان» گزارش داده است که دنباله این فیلم کمدی-رمانتیک با کامرون ۵۰ ساله، «جود لا» ۴۹ ساله، وینسلت ۴۷ ساله و «جک بلک» ۵۳ ساله در دست ساخت است. قسمت اول این فیلم ۱۷ سال قبل اکران شد.


برخی از هواداران فیلم در شبکه‌های اجتماعی از این گزارش اظهار شگفتی کرده‌اند. یکی از آن‌ها می‌نویسد: «همین حالا خواندم که دنباله «تعطیلات» ساخته خواهد شد؟ رؤیاها به حقیقت تبدیل می‌شوند.» دیگری می‌نویسد: «برای فیلم «تعطیلات» دنباله می‌سازند؟ این بهترین خبر سال است!»


با این حال برخی دیگر نسبت به تولید دنباله بی‌میلی نشان داده‌اند: «به همه تهیه‌کنندگان، نویسندگان و کارگردانان هالیوود که حتی فکر دنباله «تعطیلات» به ذهنشان خطور می‌کند: رهایش کنید!»


«سان» گزارش می‌دهد که تولید این فیلم از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد: «برنامه این است که سال آینده فیلمبرداری شود، بیشتر در بریتانیا و اروپا، اما بازیگران اصلی همگی قرارداد امضاء کرده‌اند و به فیلم پیوسته‌اند. یکی از موفق‌ترین فیلم‌ها در نوع خود است و هر سال هنوز میلیون‌ها هوادار در سراسر دنیا از آن لذت می‌برند – کاملاً منطقی است که آن شخصیت‌ها برگردند و زندگی آن‌ها پس از پیوندشان نشان داده شود.»


قسمت اول «تعطیلات» با بودجه ۸۵ میلیون دلاری ساخته شد و در سال ۲۰۰۶ بیش از ۲۰۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد. این فیلم با این حال از «راتن تومیتوز» امتیاز ۴۹ درصد از ۱۵۸ نقد دریافت کرده است.

دانلود سریال بارباروس خیر الدین دستور سلطان با زیرنویس فارسی 

دانلود سریال بارباروس خیر الدین دستور سلطان با زیرنویس فارسی 

Bia2Movie
Bia2Movie اخبار فیلم و سریال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋