e3857e2e45

e3857e2e45

توسط ۴ نفر دنبال می شود

دانلود قسمت 40 سریال عزیز با دوبله فارسی

دانلود قسمت 40 سریال عزیز با دوبله فارسی 

زویی سالدانا: احساس می‌کردم در چندگانه‌ها گیر کرده‌ام


سالدانا می‌گوید مشتاق چالش‌های جدید بازیگری است.

«زویی سالدانا» که به زودی با فیلم «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way of Water) «جیمز کامرون» در نقش «نیتیری» دیده خواهد شد، در مصاحبه جدیدی با «ومنز ور دیلی» می‌گوید به دنبال بازی در چندگانه‌هایی چون «پیشتازان فضا» (Star Trek)، «آواتار»، (Avatar) و «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy)، موفق به «رشد» در زمینه بازیگری نشده است.


سالدانا می‌گوید: «احساس می‌کنم که در طول ۱۰ سال اخیر زندگی‌ام گیر افتاده بودم. احساس کردم که با بازی در این چندگانه‌های گیر افتاده‌ام. قدردان فرصتی که در اختیار من قرار گرفت، از همکاری با کارگردانان شگفت‌انگیز و ملاقات با بازیگرانی که دوست خود می‌دانستمشان گرفته تا بازی در نقشی که هواداران به‌ویژه کودکان عاشقش هستند.»


سالندانا اضافه می‌کند: «اما از سوی دیگر به معنای این بود که از نظر هنری در حرفه‌ام گیر افتاده بودم و نمی‌توانستم بزرگ‌تر شوم یا رشد کنم یا با بازی در ژانرها و نقش‌های مختلف خودم را به چالش بکشم.»


سالدانا در این مصاحبه می‌گوید با پروژه‌هایی چون سریال «از اول» (From Scratch) و فیلم پرستاره «آمستردام» (Amsterdam) «دیوید او. راسل» سعی کرده تغییری ایجاد کند: «خیلی خوشحالم که می‌توانم با فیلمسازان و تهیه‌کنندگان و افرادی در این صنعت همکاری کنم که به سن زنان توجهی نمی‌کنند و سن زن را فتیشیزه نمی‌کنند. بنابراین جذاب است. واقعاً جذاب است.»


سالندانا در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید «آواتار» مانند فرزند اوست: «مثل نوزاد من است. مثل نوزاد همه است. و اینکه می‌بینم این نوزاد حالا به نوجوانی رسیده، و به اشتراک گذاشتن با دنیا... احساس می‌کردم که این روز نمی‌رسد اما بالأخره فرارسید.»


«آواتار: راه آب» با بودجه نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلاری تولید شده و پرخرج‌ترین فیلم تاریخ است. این دنباله به کارگردانی «جیمز کامرون» و بازی «سم ورثینگتون»، «کیت وینسلت» و «سیگورنی ویور» ۱۶ دسامبر در سالن‌های سینمای سراسر دنیا اکران خواهد شد.

دانلود قسمت 40 سریال عزیز با دوبله فارسی 

دانلود قسمت 40 سریال عزیز با دوبله فارسی 

e3857e2e45
e3857e2e45

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋