dx coil

dx coil

کویل آبی 02126145899

کاربرد کویل آب خنک

مبدل‌ آب خنک یا کویل آبی کاربردهای زیادی در مدل‌های مختلف سیستم‌های برودتی مثل تهویه مطبوع، سردخانه و تهویه صنعتی دارند. عمدتا مایع درون کویل‌ها یکی از سیالات آب، آب و گلیکول، اتیلن، آب نمک یا برین می‌باشد. در این نوع از کویل صنعتی چیلد واتر جهت تنظیم دمای هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. از اواپراتور های آبی در سردخانه‌های بزرگ برای تولید هوای سرد جهت نگهداری محصولات، در بیمارستان‌ها و مراکز درمان همچنین تولید دارو به عنوان گرمکن یا سردکن دوباره و در نیروگاه‌های حرارتی جهت خنک کاری هوای ورودی به توربین کاربرد گسترده‌ای خواهد داشت.

معرفی کویل آبی فین پلیت

این نوع مبدل حرارتی کویل آبی در اندازه‌های مختلف، ردیف و فین‌های معین شده ضریب تبادل حرارت بالایی که با استفاده از سیال، گرم شده و با گذر داخل لوله‌های مسی جهت جابه‌جایی گرما است. این نوع برای سیال هایی چون آب و روغن وظیفه انتقال گرما را عهده دار می‌باشد. کویل‌ها هم برای سیستم گرمایشی هم سرمایشی آب و روغن به حساب می‌آیند که مایع بعد از ورود به لوله‌ای فین دار تعیبه شده سرد و یا گرم می‌شود، جنس این لوله‌ها معمولا از آلومینیوم یا مس خواهد بود.

آشنایی با مبدل آب خنک فولادی و فین اسپریال

در کویل آبی گرمایش از طریق بخار با فشار و دمای بالا وارد مبدل می‌شود، به علت مولکول‌های بخار آب، فشار بخار و ضربه‌های زیاد به جداره کویل، قرارگیری مخزن در دو طرف آن خواهد بود. استفاده از مخازن مانیسمان با ظرفیت بالا در ساخت این دستگاه از ترک خوردن جلوگیری خواهد کرد. پایین ترین لول راندمان و عملکرد کوئل آب خنک می‌توان به مبدل‌های فین اسپریال اشاره کرد، که ممکن است از جنس فلزی یا فولادی باشد. نوار ورقی مانند مثل فنر به اطراف مین‌ها وصل می‌شود. استفاده این نوع معمولا به جهت روغن‌های داغ و مبدل‌های بخار ارزان است. جهت دستیابی به اطلاعات تکمیلی می‌توانید با کارشناسان شرکت کویل dx طراح و تولید کننده انواع مبدلهای پوسته لوله تماس حاصل نمایید.

dx coil
dx coil

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋