drtehranb.seo

drtehranb.seo

درباره عمل بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی از پرتقاضاترین مواردی است که جراجان پلاستیک با آن برخورد می‌کنند. عمل بینی استخوانی به دلیل ویژگیهای خاص این گونه بینیها از شرایط خاصی برخوردار است. بر خلاف مزیتی که این بینی‌ها در سهولت شکل‌دهی دارند، برای جراحان گزینه‌ای چالش برانگیز به شمار می‌روند. زیرا بیمارانی که بینی استخوانی دارند، به همان نسبت انتظارات بیشتر هم دارند.

بینی استخوانی چه ویژگی هایی دارد؟

بینی های مختلف ساختار متفاوتی دارند. در این میان، بینی های استخوانی دارای بافت استخوانی محکم، و بافت‌های غضروفی وپوستی ضخیم است. به همین دلیل به دنظر می‌رسد که یعنی استخوانی از بینی گوشتی، نرم‌تر است. معمولا بینی های استخوانی هم پروسیجر و هم مشکلات خاص خود را دارند. از جمله‌ی این مشکلات می‌توان به قوز یا پولیب بینی اشاره کرد. گفتنی است تشخیص بینی گوشتی و استخوانی کار ساده‌ای نیست و نیاز به آزمایش‌های مناسب دارد.

نتیجه عمل بینی استخوانی

البته عمل بینی استخوانی هم در نتایج و هم در پروسیجر برتری واضحی نسبت به بینی گوشتی دارد. دلیل این امر این است که به شکل کلی، نسوج استخوانی نسبت به غضروفی با سهولت بیشتری التیام می‌یابند. همچنین نازک‌تر بودن پوست روی بینی باعث می‌شود تا آن هم زودتر خوب شود.

drtehranb.seo
drtehranb.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋