کلینیک دکتر تاتو

کلینیک دکتر تاتو

کلینیک دکتر لاغری با کادری مجرب متشکل از پزشکان حاذق در جهت از بین بردن مشکلات پوستی فعالیت می‌کند. drtattoo.ir
توسط ۱ نفر دنبال می شود

پاک کردن تاتو ابرو در کلینیک + نحوه انجام

افراد زیادی هستند که برر روی بدن خود تاتو دارند و ممکن است پس از مدتی از تاتو خود پشیمان شوند. آیا امکان پاک کردن تاتو ابرو وجود دارد؟ 

 

اگر بخواهیم واقع بینانه بررسی کنیم باید بگوییم که در گذشته پاک کردن تاتو ابرو چندان راحت نبود و همیشه افراد برای پاک کردن تاتو خود دچار مشکلات زیادی میشدند. گاه فرد از انجام تاتو پشیمان میشد یا حتی افراد از روش های خانگی از قبیل استفاده از نمک یا سرکه برای پاک کردن استفاده مینمودند. با این روش نه تنها تتو پاک نمیشد بلکه پوست فرد دچار آسیب میشد. اما باید گفت که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی این قبیل مشکلات حل شده و حتی امکان پاک کردن تاتو ابرو نیز  فراهم شده است.

پاک کردن تتو ابرو به چه صورت انجام میشود؟

در این روش خاص و منحصر به فرد طیف وسیعی از انرژی به صورت یکباره به پوست ابرو وارد شده و رنگدانه های تاتو را درهم میشکند. در این راه سیستم ایمنی بدن هم کمک شایانی به این محو شدن میکند.

به طور کلی باید گفت پاک کردن تاتو ابرو از طریق لیزر عارضه خاصی ندارد و فقط باید توجه داشته باشید که بعد از لیزر برای مدتی در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
علا ه بر لیزر برای پاک کردن تاتو ابرو روش های دیگری از قبیل استفاده از کرم نیز وجود دارد اما باید گفت که نتیجه ای که از این کرم هاحاصل میشود بسیار کمتر از لیزر بوده و همچنین به زمان بیشتری برای نتیجه گرفتن لازم است.
لذا باید گفت که لیزر نسبت به سایر روش ها انتخابی راحت و بدون دردسر میباشد.

کلینیک دکتر تاتو
کلینیک دکتر تاتو کلینیک دکتر لاغری با کادری مجرب متشکل از پزشکان حاذق در جهت از بین بردن مشکلات پوستی فعالیت می‌کند. drtattoo.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋