درسی فایل

درسی فایل

توسط ۸ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

دانلود کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی

کتاب مهارت معلمی دانشجویان و کاربران گرامی محتوای فایل نسخـه کامـل کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی در قالب فایل PDF و در 288 صفحه می باشد که با بهترین کیفیت تهیه و تدوین گردیده است

 

مقدمه:

ارزش هر کار وابسته به انجام آن است. جراح و چاقوکش هر دو شکم را پاره می کنند؛ اما چون انگیزه شان متفاوت است، ارزش کارشان نیز متفاوت می شود. ایمان به خدا، باور به حساب و کتاب، اعتقاد به امدادهای الهی در دنیا و پاداش های الهی در آخرت، توجه به زندگینامه ایثارگران، ایجاد رقابت بین دوستان باانگیزه یا بی انگیزه، بهره مندی از تشویقات اجتماعی، آشنایی با زندگی افراد موفق، داشتن همکاران باوفا، تلاش برای دسترسی به امکانات و سود بیشتر، انتخاب حرفه های نیاکان، اهتمام به تفریح و ورزش بهنگام، تلاش برای دسترسی به امکانات و سود بیشتر از جمله مواردی در این کتاب عنوان شده که در صحنه های اقتصادی،فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به انسان انگیزه می دهند و نبود آنها انسان را دچار بی انگیزگی می کند.

در این کتاب می خوانیم: افراد بی انگیزه دلائلی برای کم کاری خود می آورند و هر بر بهانه ای می تراشند؛ مثلا می گویند: مزدمان کم است، با ما مشورت نمی کنند، ابزار مناسب نداریم، اختیارات مان محدود است، از ما نامی برده نمی شود، نظارتی بر کارهایمان نیست،مهارتی به ما نیاموخته اند، فلان شخص یا فلان چیز مانع است، این کار با روحیه مان سازگار نیست، به پیشنهاد و انتقاداتمان توجهی نمی شود، ما را تحقیر می کنند، گرفتاری خانوادگی داریم، و امثال این حرف ها و دلیل ها. ولی آنچه همه این نواقص را جبران می کند، ایمان و توکل به خداست.

انسان مومن با خود می گوید:«اگرچه امروز مردم و مسئولین قدر مرا نمی شناسند، اما خداوند نخواهد گذاشت که کار من ضایع شود.» او با توکل و قناعت و صبر و یاد خدا، دل خود را در مقابل انواع بی مهری هایی که سبب بی انگیزگی می شود، تسلی می دهد.

فهرست فصول:

1- ارزش و امتياز کار معلمی

2ـ صفات معلم

3ـ وظايف معلم

4ـ بايد و نبايدهای معلمی

5ـ مهارت ها و شيوه های معلمی

6ـ محتوا و متون آموزشی

 

لینک دانلود فایل

https://drsifile.com/downloads/%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b9%d9%84%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%b3%d9%86-%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d8%aa%db%8c/

درسی فایل
درسی فایل

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋