دکتر نابت تاجمیر ریاحی متخصص پوست، مو

دکتر نابت تاجمیر ریاحی متخصص پوست، مو

دکتر نابت تاجمیر ریاحی متخصص پوست، مو، زیبایی riyahi.doctor

قیمت تزریق فیلر مو یا هیر فیلر

تزریق فیلر مو می تواند به کاهش شدت ریزش مو و پشتیبانی از بازگشت موی سالم کمک کند. فیلرهای مو برای تأثیر بیشتر باید با محتوای مناسب تزریق شوند.

ریزش مو مشکلی ست که تقریباً همه ی افراد آن را تجربه می کنند. ریزش مو در مردان به علت پیش زمینه ی ژنتیکی، زودتر و شدیدتر رخ می دهد.

اگر ریزش مو شدید ، درمان نشود، می تواند منجر به طاسی شود. برای پیشگیری از طاسی، مداخلات و درمان های ضروری به محض شروع ریزش مو باید به کار گرفته شوند.

اگر مراقبت های منظم انجام نشود، سلامت موی زنان ممکن است به راحتی به خطر بیفتد.

آسیب به سلامت مو به طور مستقیم ریشه های مو را تحت تأثیر قرار می دهد. به علت ضعف ریشه های مو، مو نمی تواند خود را نگه دارد و به آسانی ریزش پیدا می کند. در چنین مواردی، ما تزریق فیلر مو را پیشنهاد می کنیم.

 

فیلر مو چیست؟

فیلر مو جدیدترین و تخصصی ترین محصول برای درمان ریزش مو، تقویت و پر کردن نواحی کم پشت یا طاس کف سر برای پرپشت کردن مو استفاده می شود.

فیلر مو به شکل های مختلفی مانند محلول تزریقی، پودر، اسپری یا کرم وجود دارند و اغلب اوقات با استفاده از برس یا شانه روی کف سر استعمال می شوند. برخی از فیلرهای مو برای استفاده به تنهایی ساخته شده اند، در حالیکه برخی دیگر باید همراه با محصولات موی دیگر مانند فیبرها یا شامپوهای ضخیم کننده ی مو استفاده شوند.

فیلرهای مو اغلب به صورت یک محلول موقتی برای موی کم پشت استفاده می شوند و قرار نیست علت زمینه ای ریزش مو را درمان کنند. اگر شما در حال تجربه ی ریزش یا کم پشتی مو هستید، بهتر است با یک مراقب سلامت یا متخصص مو صحبت کنید تا علت مشکل را تشخیص دهد و روش های درمانی مناسب را به شما پیشنهاد دهد.

مزایای فیلر مو چیست؟

تزریق فیلر مو می توانند تأثیر مثبتی روی مشکل شما داشته باشند، اما برای پیدا کردن علت ریزش مو و طاسی آزمایش های مو باید انجام شوند. بعد از تزریق فیلر مو، شما به آسانی می توانید بسیاری از مزایای فیلر مو را مشاهده کنید. این مزایا عبارتند از:

  1. مو ضخیم تر و براق تر به نظر می رسد.
  2. گردش خون به کف سر افزایش می یابد.
  3. مو قوی تر می شود.
  4. سلولهای مو ترمیم می شوند و ریزش مو متوقف می گردد.
  5. از رشد موی جدید پشتیبانی می شود.

یکی از مزایای هیر فیلر مو این است که ریشه های موی ضعیف را احیا می کند و در عین حال مو ضخیم تر، پرپشت تر و سالمتر می شود. همچنین مو و کف سر با مواد مغذی مهم تغذیه می شوند. شما می توانید ۳۰ روز بعد از اولین کاربرد، نتایج را مشاهده کنید. با درمان های بیشتر، نتیجه ی فیلر مو بهتر و طولانی تر خواهد بود.

آیا تکنیک فیلر کردن مو به طور کامل ریزش مو  را متوقف می کند؟

تکنیک فیلر کردن مو یکی از پیشرفته ترین تکنیک ها برای درمان ریزش مو، کم پشتی و بازیابی سلامت مو می باشد. این درمان، ریزش مو را متوقف می کند و همچنین موی سالم را بازیابی می کند. گرچه، بعد از درمان، ریزش مو به طور کامل متوقف نمی شود. زیرا ریزش مو می تواند مشکلی باشد که به صورت فصلی یا دائمی رخ می دهد.

قیمت تزریق فیلر مو

قیمت تزریق فیلر مو به نیاز فرد به یک جلسه یا چند جلسه بستگی دارد. قیمت های ثابت در اینترنت ذکر نشده اند. هیچ گاه نمی توان برای فیلر مو یک قیمت واضح ارائه داد. روش درمانی تزریق فیلر مو، تکنیک به کار رفته، تخصص پزشک، تجهیزات کلینیک و مواد مورد استفاده می توانند روی قیمت تأثیر بگذارند.

دکتر نابت تاجمیر ریاحی متخصص پوست، مو
دکتر نابت تاجمیر ریاحی متخصص پوست، مو دکتر نابت تاجمیر ریاحی متخصص پوست، مو، زیبایی riyahi.doctor

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋