دکتر نابت تاجمیر ریاحی متخصص پوست، مو

دکتر نابت تاجمیر ریاحی متخصص پوست، مو

دکتر نابت تاجمیر ریاحی متخصص پوست، مو، زیبایی riyahi.doctor

چه مدت طول می کشد تا فیلرها حل شوند؟

هیالورونیداز اثر فوری دارد. اما از آنجایی که ترکیبات شیمیایی بدن هر فرد متفاوت است، نتایج در همه افراد یکسان نخواهد بود.

برندهای مختلف فیلرهای HA ممکن است با سرعت های مختلف تجزیه شوند. مقدار فیلری که می ‌خواهید حل شود نیز می ‌تواند روی این امر تأثیر بگذارد. حتی ممکن است برای دستیابی به نتایج مورد نظرتان به بیش از یک جلسه نیاز داشته باشید.

بسیاری از افراد نتایج را در عرض چند روز مشاهده می‌ کنند.

به خاطر داشته باشید که لب های شما ممکن است به طور موقت پس از عمل پرتر به نظر برسند. این امر به دلیل تورم خفیف ناشی از تزریقات و حجم اضافی از مایع محلول رخ می ‌دهد.

آیا تخلیه فیلر بی خطر است؟

به طور کلی حل کردن و تخلیه فیلر لب توسط دکتر نابت تاجمیر ریاحی یک جراح پلاستیک یا متخصص پوست معتبر بی خطر است. با این حال، مانند هر روش دیگری، باید خطرات احتمالی را نیز در نظر داشته باشید.

به عنوان مثال، احتمال وجود واکنش آلرژیک در اثر هیالورونیداز بسیار کم است (بین ۰.۰۵ تا ۰.۶۹ درصد). همچنین کمتر از ۰.۱ درصد افراد دچار خارش و تورم می شوند. هرچند، احتمال واکنش آلرژیک با دوز بیش از ۱۰۰۰۰۰ IU بیشتر است و میزان واکنش های آلرژیک با دوز ۲۰۰۰۰۰ واحد بین المللی به کمی بیش از ۳۱ درصد افزایش می یابد. به همین دلیل، متخصص پوست یا جراح شما احتمالاً با کمترین دوز ممکن شروع به تزریق می‌کند تا احتمال واکنش آلرژیک را به حداقل برساند.

هیالورونیداز ممکن است با بعضی داروها از جمله برخی داروهای اضطراب و آنتی هیستامین ها نیز تداخل داشته باشد.

عوارض جانبی دیگر این است که امکان دارد هیالورونیداز مقدار زیادی از فیلر و HA طبیعی بدن شما تجزیه کند. بنابراین، ممکن است نسبت به خواست خود، حجم بیشتری از دست بدهید و متوجه ناهمواری ای در لبهایتان شوید. بهتر است بدانید که بدن شما در نهایت HA بیشتری تولید خواهد کرد اما این امر ممکن است چند ماه طول بکشد.

نتیجه تخلیه فیلر

هزینه تخلیه ژل لب چقدر است؟

اگر از نتایج تقویت لب خود راضی نیستید یا عوارضی را تجربه کرده اید، ممکن است پزشکی که تزریق فیلر اصلی را انجام داده است آنها را به صورت رایگان تخلیه کند. در نتیجه بهتر است ابتدا شرایط پزشک خود را بپرسید.

اگر تصمیم دارید به جراح یا متخصص پوست دیگری برای تخلیه فیلر لب خود مراجعه کنید (یا به این دلیل که صرفاً نظر خود را تغییر داده اید)، هزینه این کار معمولاً به موارد زیر بستگی دارد:

  • میزان هیالورونیداز مورد نیاز
  • محل قرارگیری آنها
  • سطح تجربه آنها

آیا تخلیه ژل لب در خانه امکان پذیر است؟

تلاش برای تخلیه ژل لب در خانه ممکن است منجر به آسیب و عوارض جدی مانند عفونت و حتی آسیب عروقی یا عصبی شود؛ بنابراین علی رغم ترندهای اینترنتی، بهتر است این کار را در خانه و به تنهایی انجام ندهید و به یک محیط بالینی و پزشک متخصص مراجعه کنید.

نتیجه گیری

هیالورونیداز می ‌تواند ژل لب یا فیلرهای لب هیالورونیک اسید را قبل از اینکه خود به خود تجزیه شوند حل کند.

اگر از حجم لب خود راضی نیستید، می ‌توانید به همان متخصصی که تزریقات شما را انجام داده است مراجعه کرده و در مورد گزینه ‌های خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین می ‌توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با یک جراح زیبایی یا متخصص پوست مشورت نمایید.

دکتر نابت تاجمیر ریاحی متخصص پوست، مو
دکتر نابت تاجمیر ریاحی متخصص پوست، مو دکتر نابت تاجمیر ریاحی متخصص پوست، مو، زیبایی riyahi.doctor

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋