drleilihashemi

drleilihashemi

drleilihashemi.com

مراقبت های بعد از بوتاکس چی هستند؟

بوتاکس نوعی سم بوتولینوم تزریقی است که می تواند ظاهر چین و چروک را کاهش دهد، به تنبلی چشم کمک کند، اسپاسم گردن را بهبود بخشد و به مثانه بیش فعال کمک کند. بوتاکس نام تجاری این درمان است. گزینه های دیگری که از سم بوتولینوم نیز استفاده می کنند عبارتند از Daxxify، Dysport، Jeuveau، Myobloc و Xeomin.

بوتاکس چگونه کار می کند؟
بوتاکس یک نوروتوکسین است که سیگنال های عصبی را مسدود می کند. این کار از انقباض ماهیچه های شما جلوگیری می کند، ظاهر چین و چروک ها را کاهش می دهد و از ایجاد چین و چروک های جدید جلوگیری می کند.

آیا می توان بعد از بوتاکس ورزش کرد؟
پس از تزریق بوتاکس، جراح زیبایی یا پرستار به شما در مورد مراقبت های بعدی توصیه می کند. حداقل 3 ساعت پس از درمان باید از هرگونه ورزش خودداری کنید.

حدود یک ساعت پس از درمان می توانید اخم و ابروهای خود را بالا ببرید. این تمرینات صورت ضروری نیستند، اما ممکن است به نتایج بهتری منجر شوند.

سایر دستورالعمل های مراقبت پس از بوتاکس
تا 24 ساعت کامل بعد از بوتاکس ماساژ صورت یا سر انجام ندهید. همچنین باید از مالیدن صورت خود در ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

حداقل 1 ساعت پس از تزریق بوتاکس دراز نکشید.

حداقل به مدت 4 ساعت به هیچ سونا، جکوزی یا اتاق برنزه نروید. این به جلوگیری از کبودی کمک می کند زیرا گرما می تواند فشار خون شما را افزایش دهد.

در غیر این صورت، می توانید بلافاصله پس از تزریق بوتاکس به فعالیت های عادی خود ادامه دهید.

منبع:webmd

drleilihashemi
drleilihashemi drleilihashemi.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋