کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

آیا گونه گذاری با تزریق چربی درد دارد؟

تزریق چربی به گونه‌ها یکی از روش‌های گونه گذاری و افزایش حجم و زیباسازی گونه‌هاست. قبل از هر چیز باید بگوئیم که روش تزریق چربی طبیعی بوده و از چربی بدن خود شما برای این درمان زیبایی استفاده می‌کند. تزریق چربی به گونه‌ها برای خانم‌ها و آقایان استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که آیا این روش برای گونه‌گذاری با درد همراه است یا خیر؟!

 

درد تزریق چربی به گونه‌ها اصلا وجود ندارد اگر از کلینیک معتبر خدمات بگیرید. کلینیک دکتر لاغری یکی از بهترین مراکز تزریق چربی در سعادت آباد، با مدیریت دکتر ضرغامی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

آیا تزریق چربی به گونه‌ها درد دارد؟!

به طور عمومی انتقال چربی یک روش دردناک نیست. در حین عمل تحت تاثیر ماده بیهوشی قرار می‌گیرید یا به طور کامل آرام می‌شوید و چیزی احساس نمی‌کنید. از آنجایی که این عمل با بیمار تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، هر گونه ناراحتی حداقل است. حتی پزشک متخصص برای کمک به ناراحتی پس از جراحی نیز، داروهای ضد درد تجویز می‌کند.

انتقال چربی که به آن پیوند چربی و لیپوفیلینگ نیز گفته می‌شود، به عنوان وسیله ای بهینه برای بافت نرم پذیرفته شده است. تزریق چربی به گونه‌ها معمولاً در لحظه دردناک نیست، اما میتواند تا ۱ هفته بعد از عمل باعث کبودی و تورم شود. میزان درد تزریق به گونه تجربه شده به تحمل درد بیمار، نوع پرکننده مورد استفاده در طول عمل، اندازه سوزن و سطح تجربه جراح تحت عمل بستگی دارد. یک بی‌حس کننده موضعی به بیمار داده می‌شود تا از هر گونه درد در طول عمل جراحی جلوگیری شود.

منبع: درد تزریق چربی به گونه

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋