کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

بعد از تزریق چربی دست چه کنیم؟

تزریق چربی دست ها یکی از عمل‌هایی است که برای جوانسازی پوست دست در کلینیک دکتر لاغری، با مدیریت دکتر ضرغامی انجام می‌شود. این عمل نیز به مانند هر عمل دیگری زمانی به نتیجه خواهد رسید که شما مراقبت‌های بعد از تزریق چربی به دست را انجام داده باشید. اهمیت موضوع مراقبت بسیار زیاد است و از همین رو در این مطلب قصد داریم تا به بررسی این مراقبت‌ها بپردازیم.

 

توصیه‌های قبل و بعد از عمل تزریق چربی

مراقبت های قبل و بعد از عمل تزریق چربی، می‌توانند به اندازه خود عمل در نتیجه گیری شما موثر باشند.  برای این که بتوانید بهترین نتیجه را از عمل خود کسب نمایید، بهتر است موارد زیر را قبل از عمل تزریق چربی به صورت رعایت نمایید: 

  • شب قبل از تزریق و صورت، استحمام نمایید. 
  • اگر دچار بیماری های خاص، دیابت، فشار خون بالا یا بیماری های مزمن هستید حتما پزشک خود را از این موضوع مطلع نمایید. 
  • پزشک معالج خود را در جریان دارو هایی که مصرف می‌کنید قرار دهید. این دارو ها می‌توانند شامل آسپرین، وارفارین، هپارین یا انواع دارو های ضد التهاب باشند. 
  • اگر به بیماری های عفونی مانند ایدز یا هپاتیت هستید پزشک خود را مطلع نمایید. 
  • در صورتی که جزو بیماران دیالیزی یا پیوندی هستید حتما این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید. 
  • اگر به داروی خاصی حساسیت دارید، این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید. 
  • پیش از این که به اتاق عمل وارد شوید، می‌بایست گان و لباس اتاق عمل سرپایی از داروخانه خریداری کرده و در زمان عمل بپوشید و با خود از اتاق عمل خارج کنید. 

توجه داشته باشید که رسیدن به تمامی فواید تزریق چربی دست بستگی به رعایت توصیه‌های فوق دارد. برای دریافت مشاوره بیشتر با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید.

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋