کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

هزینه تزریق چربی به گونه چقدر است؟

هزینه و قیمت تزریق چربی گونه به طور کلی بستگی به میزان چربی مورد نیاز گونه شما خواهد داشت. در عمل تزریق چربی همواره عوامل متعددی قیمت نهایی را برای شما تعیین می‌کنند. یکی از این عوام میزان چربی است که گونه شما برای تزریق نیاز دارد. پر واضح است، زمانی که گونه شما چربی بیشتری نیاز داشته باشد بایست چربی بیشتری نیز از شکم یا ران شما کشیده شود و همین دو عامل هزینه را برای شما بالا خواهند برد.

. . .

 

 

در ادامه این مقاله که توسط متخصصین کلینیک دکتر لاغری، مرکز فرم دهی گونه با تزریق چربی، تهییه شده است قصد داریم به بررسی مقوله هزینه تزریق چربی گونه در کلینیک دکتر لاغری برای شما صحبت کنیم.

قیمت تزریق چربی گونه

قیمت تزریق چربی به گونه در افراد مختلف متفاوت است که دلیل وجود چنین تفاوت‌هایی از نظر هزینه این است که عوامل زیادی وجود دارند که می‌تواند بر قیمت نهایی آن تأثیرگذار باشند. عواملی که بر هزینه تزریق چربی به گونه تاثیر می‌گذارند، به شرح زیر هستند.

  • تجربه و تخصص جراح

از مهمترین این عوامل تاثیر گذار بر قیمت تزریق چربی گونه می‌توان به تجربه و تخصص جراح شما و همچنین محل کلینیک شما اشاره کرد. به هر حال، قیمت ها به طور کلی در مناطق خاصی از تهران در مقایسه با سایر مناطق بالاتر است.

  • دامنه درمان و ناحیه تحت درمان

علاوه بر تخصص جراح و محل کلینیک، دامنه درمان نیز نقش مهمی در تعیین هزینه ها دارد. منظور از دامنه درمان ناحیه درمان و مدت زمان انتقال چربی صورت می باشد. هزینه انتقال چربی بدن به صورت و بدن، بسته به گستردگی و اندازه عضو تحت درمان و تعداد آن‌ها متفاوت است. در کنار دامنه درمان نبود عوارض تزریق چربی باعث شده است تا هزینه این روش برای زیباسازی گونه تا حدودی بالاتر باشد.

  • روش تزریق

یکی از مهمترین عوامل موثر بر نتایج تزریق چربی از جمله ماندگاری و طبیعی بودن آن روش انتخابی تزریق است. تکنیک های به روز و نوین دنیا با به کار گیری از تجهیزات و علوم جدید بهترین نتایج را به همراه دارند. از تکنیک های جدید که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد می توان به روش های میکروفت، نانوفت و بایوفت اشاره نمود. اگرچه هزینه استفاده از این روش ها بیشتر است اما اثربخشی بینظیر آن ها و عوارض بسیار کم ناشی از آن ها ما را در انتخابشان ترغیب می نماید.

این موارد تنها بخشی از موارد تاثیر گذار بودند. شما هزینه مشاوره و معاینه اولیه را نیز باید در نظر بگیرید. اما ...

مشاوره رایگان کلینیک دکتر لاغری

شما عزیزان می‌توانید برای کاهش دادن هزینه و قیمت تزریق چربی به گونه در طرح‌های تخفیفی کلینیک دکتر لاغری عمل خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که مشاوره برای انجام این عمل نیز رایگان می‌باشد.

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋