کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

آیا تزریق چربی به گونه ماندگاری دارد؟

ماندگاری یکی از مسائل مهم در خدمات زیبایی است که در کلینیک‌ها در ارتباط با آن پرسیده می‌شود. در ارتباط با تزریق چربی باید بگوئیم که ماندگاری آن بیشتر از خدماتی چون ژل و بتاکس است و در نهایت یکبار نیاز به ترمیم پیدا خواهد کرد. در این مطلب به صورت اختصاصی می‌خواهیم در ارتباط با میزان ماندگاری تزریق چربی به گونه برای شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

ماندگاری تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه چه مدت دوام دارد؟

در جراحی پلاستیک صورت دکتر لاغری، معتبرترین کلینیک تزریق چربی غرب تهران، زیر نظر کلینیک ماه زر انتقال چربی به گونه با ارزیابی دقیق صورت آغاز می‌شود تا حجم چربی سالم مورد نیاز برای رسیدن صورت به ایده‌آل‌های شما مشخص شود. هنگامی که آن مشخص شد و مکان های دقیق محل قرار دادن چربی مشخص شد، فرآیند برداشت آغاز می‌شود.

ماندگاری تزریق چربی به گونه چقدر است؟

دشوار است از قبل بگوییم که بدن شما چه مقدار از چربی سالم را باز جذب می‌کند، با این حال، برای اکثر بیماران این عدد معمولا بین ۱۰ تا ۲۰ درصد است. هنگامی که بدن این فرآیند بازجذب و متابولیزاسیون را که ۳ ماه طول می‌کشد، کامل کرد، سلول‌های چربی باقی ‌مانده دائمی خواهند بود. در نتیجه، انتقال چربی به گونه تکنیکی طولانی‌تر و طبیعی‌تر برای دستیابی به چهره‌ای جذاب‌تر و یکپارچه‌تر با حجمی سالم و چهره‌ای جوان است.

برای دریافت مشاوره و نوبت تزریق چربی با ماندگاری بالا و بدون عوارض به گونه‌ها با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ در تماس باشید.

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋