کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

هدف از تزریق چربی به دست چیست؟

تزریق چربی به دست یکی از عمل‌های زیبایی است که در کلینیک دکتر لاغری، معتبرترین مرکز تزریق چربی در تهران،‌با هدف جوانسازی و فرم دادن به دست‌ها انجام می‌شود. تزریق چربی به دست جنبه زیبایی دارد که مهم ترین موضوع است، زیرا اکثر خانم‌هایی که این فرآیند را انجام می دهند آرزوی داشتن دست‌هایی زیبا و پوستی شاداب را دارند و این همان چیزی است که فرآیند تزریق چربی در دست انجام می‌دهد. جوان سازی دست یک فرآیند پلاستیک است که هدف آن بازگرداندن ظاهری جوان به دست ها از طریق انتقال اتولوگ چربی است. با جایگزین کردن چربی از دست رفته، پوست بالای دست (پشت پشتی) بهبود می‌یابد. پوست چروکیده و افتاده و استخوان ها، تاندون ها، رباط‌ها و رگ های خونی را که در طول فرآیند پیری قابل مشاهده می‌باشند که با این فرآیند بهبود پیدا می‌کنند. تزریق چربی به دست باعث می‌شود پوست دست ها صاف شده، همچنین به جوان سازی پوست برای داشتن ظاهر زیبا لطیف کمک می‌کند.

 

نحوه تزریق چربی به دست چگونه است؟

مراحل تزریق چربی دست مانند مراحل تزریق چربی دست است. قبل از انجام تزریق باید کلینیک معتبری را که دارای پزشکان متخصص و محیطی بهداشتی است را انتخاب کنید. در مرحله بعد باید یک جلسه مشاوره تشکیل شود و با پزشک درباره نحوه تزریق چربی به دست و انواع مشکلات و بیماری‌های فرد صحبت شود.

در این مرحله پزشک آزمایش‌های لازم را برای فرد تجویز می‌کند تا از صحت و سلامت فرد و مقدار چربی تزریقی برای فرد آگاهی یابد. سپس با استفاده از مواد ضدعفونی مخصوصی محل زخم استریل و ضد عفونی می‌شود و بوسیله سرنگ‌های مخصوصی چربی از نقاط مشخص شده استخراج می‌گردد.

در مراحل بعدی چربی استخراج شده بوسیله دستگاه سانتریفیوژ پالایش و تصفیه شده و مواد زائد، آب خون و بسیاری از مواد دیگر از آن حذف می‌شود. در مرحله نهایی چربی استخراج شده بوسیله سرنگ‌های مخصوصی به پوست ناحیه دست تزریق می‌شود. دوره نقاهت در این روش معمولاً یکهفته است و پزشک توصیه‌های لازم را برای مراقبت‌های بعد از تزریق به بیماران می‌کند. معمولاً اثر نقاط تزریق و ورم و یا احیاناً کبودی یک هفته بعد ناپدید می‌شود. چربی مورد نظر برای تزریق از نواحی ران، باسن و شکم استخراج می‌شود.

مشاوره دکتر لاغری

در کلینیک دکتر لاغری شما می‌توانید درخواست مشاوره تزریق چربی به دست داشته باشید و با تصمیم پزشک از این روش برای جوانسازی دست خود استفاده کنید.

شماره تماس ما: ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵.

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋