کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

آیا ممکن است تزریق چربی گونه عوارض داشته باشد؟

تزریق چربی به گونه یکی از خدمات زیبایی صورت در کلینیک دکتر لاغری، معتبر ترین مرکز تزریق چربی در تهران است که برای فرم دهی و زیباسازی گونه‌های بانوان و آقایان انجام می‌شود.  هر عمل جراحی شامل مقدار مشخصی خطر است و مهم است که شما این خطرات و عوارض احتمالی مرتبط با آنها را درک کنید. علاوه بر این، هر روشی دارای محدودیت‏هایی است.

. . .

 

 

بارها از مزایای تزریق چربی گفته‌ایم، اما تزریق چربی گونه می‌تواند عوارضی داشته باشد و عمده علت بروز این عوارض مراجعه به یک کلینیک نامعتبر و یا رعایت نکردن توصیه‌های بعد از تزریق چربی است.

آیا ممکن است تزریق چربی گونه عوارض داشته باشد؟

برخی از عوارض تزریق چربی گونه به این شرح هستند. جدی ترین عوارض تزریق چربی به گونه بسیار به ندرت است. چنین شرایطی شامل: آمبولی چربی ( یک تکه چربی ممکن است وارد جریان خون شود و منجر به شرایط تهدید کننده زندگی ) ، سکته مغزی، مننژیت، التهاب مغز، عفونت جدی، کوری یا از دست دادن بینایی یا مرگ شود.

نگران نباشید ...

خطرات تزریق چربی، کم، نادر و حداقل است. درد و تورم ممکن است اتفاق بیفتد، اما هر بیمار آن را تجربه نمی کند. مهمترین جنبه منفی این روش این است که صورت یا لب‌های شما ممکن است به سادگی تمام یا بیشتر تزریق چربی را دوباره جذب کنند. شانس این اتفاق را نمی توان برای یک فرد مشخص پیش بینی کرد، اما در نیمی از بیمارانی که درمان های تزریق چربی دریافت می کنند اتفاق می افتد.

ما در کلینیک دکتر لاغری با مشاوره اصولی و تزریق چربی بدون خطر شما را در این راه همراهی خواهیم کرد. برای دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ در تماس باشید.

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋