کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

جوانسازی پوست دست با تزریق چربی

پوست دست با بالا رفتن سن آن طراوات و جوانی اولیه خود را از دست می‌دهد؛ بالا رفتن سن تنها دلیل برای مجاب کردن شما به تزریق چربی به دست نمی‌باشد! ممکن است دست شما نیاز به سفید شدن داشته باشد و یا شما از لاغری دست رنج ببرید. تزریق کردن چربی خودتان به دست روشی نوین است که کاربرد اصلی آن جوانسازی پوست است.

 

جوانسازی دست با تزریق چربی

بسیاری از افراد با افزایش سن نه تنها صورت بلکه دست‌هایشان دستخوش تغییراتی می‌شود. همچنین بسیاری از افراد جوان به دلیل مسائل ژنتیکی و یا مراقبت نکردن از دست‌ها دچار چین و چروک می‌شوند. این روزها روش‌ها و متدهای جدیدی برای زیبایی دست‌ها ابداع شده است.

از مهمترین این روش‌ها تزریق چربی روی دست است. از بهترین متدهای جوانسازی پوست دست مخصوصاً در افرادی که پوست دست آن‌ها بسیار شل و افتاده شده تزریق چربی می‌باشد. از آنجا که چربی از بدن خود فرد استخراج می‌شود وبعد از دفع مواد زائد و خون چربی‌ها به بدن تزریق می‌شوند. معمولاً بدن واکنشی نسبت به چربی تزریقی نشان نمی‌دهد زیرا این چربی از بدن خود فرد استخراج شده است.

به همین دلیل تزریق چربی دست از بهترین متدها برای پوست دست است. به دلیل استخراج چربی از بدن عوارض آن کمتر می‌باشد. علاوه بر عوارض کمتر ماندگاری تزریق چربی نسبت به سایر روش‌ها بیشتر است. به همین دلیل بسیاری از افراد تزریق چربی دست را به سایر روش‌ها ترجیح می‌دهند.

تزریق چربی دست چه مزیت‌هایی دارد؟

همانطور که ابتدای مقاله توضیح دادیم، تزریق چربی به دست کاربردها و مزایای بسیار زیادی دارد. از جوانسازی دست گرفته تا پر کردن حجم دست شما! برخی از بارز ترین مزایا تزریق چربی دست به شرح زیر است.

ماده تزریقی از بدن خود فرد گرفته شده است و احتمال بروز واکنش آلرژیک را کم می کند.
نتایج این تزریق سالها ماندگار می ماند و نسبت به سایر عمل های زیبایی از قبیل ژل دوام و همچنین تاثیر بیشتری دارد.
نتایج این تزریق دست های صاف و با ظاهر طبیعی است درحالیکه در سایر عمل های زیبایی حالت طبیعی بودن بعد از عمل وجود ندارد.

مشاوره تزریق چربی

برای دریافت مشاوره بیشتر می‌توانید به وبسایت دکتر لاغری مراجعه کنید و یا از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ با مشاورین ما در تماس باشید.

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋