کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

جالپرو، بهترین ژل برای تزریق به لب

تزریق ژل به لب در سال‌های گذشته درخواست‌های زیادی از سوی بانوان داشته است. انتخاب ژل مناسب از بین برندهای مختلف کار دشواری نیست. شما باید ببنید برندی و نوع ژلی که انتخاب می‌کنید برای ناحیه تزریقی مناسب است یا خیر! آیا بدن شما به این ژل حساس است یا خیر؟

 

به طور کلی می‌توان گفت تزریق ژل جالپرو برای تمامی افرادی که از سلامت عمومی برخوردار هستند و بیماری خاصی ندارند و یا داروهای خاصی مصرف نمی‌کنند، مناسب است. البته تشخیص اینکه آیا جالپرو می‌تواند برای شما موثر باشد یا خیر، کاملاً به عهده پزشک متخصص است و امکان تجویز آن برای همه وجود ندارد.

معرفی کاربردهای ژل جالپرو چیست؟

کاربرد اصلی ژل جالپرو آبرسانی به پوست است که آسیب‌های آن را ترمیم کرده و چین و چروک‌های عمیق را از بین می‌برد. این ژل ماده اصلی درمان مزوژل است که یکی از جدیدترین روش‌های جوانسازی پوست و ترمیم آسیب دیدگی است. با این حساب می‌توان گفت جالپرو در ترمیم بافت آسیب دیده پوست، درمان جوش و آکنه و روشن شدن و افزایش شفافیت پوست تاثیر بسزایی خواهد داشت. این ماده را می‌توان به عنوان محلول مکمل تزریق ژل‌های پرکننده یا بوتاکس معرفی کرد و برای جوانسازی و رفع علائم پیری در قسمت‌های مختلف صورت و بدن استفاده کرد.

با تزریق این ماده به زیر پوست، مواد مغذی لازم به بافت‌های پوست می‌رسد و کم کم با تقویت فیبروبلاست‌ها و اتصال بافت‌های آسیب دیده به یکدیگر، جوانی و شادابی به پوست باز می‌گردد. با گذشت زمان، فیبروبلاست‌های پوست که کلاژن تولید می‌کنند، تحلیل می‌روند و دیگر کار خود را به درستی انجام نمی‌دهند. تزریق Jalpro جرقه‌ای برای تحریک این سلول‌ها است و می‌تواند روند تولید کلاژن را دوباره بهبود بخشد. با تحریک این سلول‌ها و افزایش میزان اسید هیالورونیک، فعالیت سلول‌های پوست مانند روزهای جوانی افزایش می‌یابد و با از بین بردن عوامل پیری به آن سفتی و استحکام می‌بخشد.

مشاوره تزریق ژل در کلینیک دکتر لاغری

مشاوره تزریق ژل در سعادت آباد، کلینیک دکتر لاغری؛ اگر قصد تزریق ژل به لب یا نواحی دیگر از صورت را دارید در وهله اول از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ با مشاورین ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره تلفنی برای مراجعه حضوری و معاینه پزشک نوبت حضوری بگیرید. پس از معاینه میزان تزریق ژل و نوع آن از سوی پزشک برای شما تعیین خواهد شد. به طور کلی افرادی که در لیست زیر باشند نمی‌توانند از ژل جالپرو تزریق کنند.

  • زنان باردار یا شیرده

  • افرادی که عفونت یا بیماری‌های پوستی فعال در محل تزریق دارند.

  • افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی و زمینه‌ای مانند دیابت، سرطان، لوپوس و …

  • افرادی که حساسیت دارویی خاصی دارند.

  • افرادی با پوست بسیار نرم

 

منبع: دکتر لاغری، کلینیک تزریق ژل در سعادت آباد

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋