کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

بهترین روش فرم دادن به سینه

داشتن سینه‌هایی خوش فرم و بزرگ همواره از خواسته‌ها اغلب بانوان می‌باشد. ممکن است شما راه‌های زیادی از جمله ورزش، استفاده از رژیم غذایی و ... را امتحان کرده باشید و اما نتیجه نگرفته باشید. ما در این مطلب یک روش طبیعی را به شما معرفی خواهیم کرد و این روش تزریق چربی بایوفت به سینه است.

کلینیک دکتر لاغری، اولین مرکز ارائه دهننده خدمات بایوفت و معرفی شده به عنوان مرکز بایوفت در سایت پزشک یاب، آماده ارائه مشاوره در جهت فرم و حجم دهی سینه و سایر نواحی بدن می‌باشد. شماره تماس ما ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵.

بایوفت سینه چگونه باعث افزایش حجم می‌شود؟

این روش نیز مانند سایر روش های تزریق چربی شامل سه مرحله می باشد، با این تفاوت که بایوفت از دستگاه‌های مجهز و پیشرفته در جهت جداسازی و خالص سازی چربی استفاده می شود؛ بنابراین در مرحله اول تزریق چربی بایوفت به سینه باید چربی از قسمت های مختلف بدن که دارای چربی زیادی و مناسب می باشد مانند قسمت های اطراف پهلو شکم و ران میزان چربی مورد نظر استخراج شود و در مرحله بعد که همان مرحله خالص سازی چربی می باشد باید ناخالصی های موجود در چربی را توسط دستگاه های پیشرفته و مجهز خالص سازی نمایند و مرحله آخر که مهم‌ترین و حساس‌ترین مرحله به شمار می‌آید همان مرحله تزریق چربی به سینه می‌باشد که این مرحله، مرحله‌ی بسیار حساس می باشد،زیرا در صورتی که پزشک میزان تخصص لازم را نداشته باشد ممکن است موجب عدم تقارن در سینه ها شود.

موثر ترین روش است!

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا در مورد تزریق چربی بایوفت به سینه می‌توان گفت که این روش امروزه به عنوان موثر ترین و کاربردی ترین روش در جهت زیباسازی و جوانسازی اندام بانوان به شمار می آید البته ذکر این نکته لازم است که شما باید تمامی موارد فوق که اولین و مهمترین گزینه انتخاب پزشک مناسب می باشد در نظر بگیرید و علاوه بر این شما باید تمام مراقبت های پیش از تزریق چربی به سینه و مراقبت های بعد از این عمل را رعایت نمایید زیرا در صورت عدم رعایت تمامی نکات فوق موجب نارضایتی شما خواهد شد.

منبع: کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋