کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

تزریق چربی گونه برای همه ممکن است؟

گونه یکی از نواحی است که ممکن است تقارن نداشته باشد و یا با بالارفتن سن از زیبایی آن کاسته شود. یکی از راه‌های جوانسازی و برطرف کردن مشکلات گونه تزریق کردن چربی به آن است. توجه داشته باشید که هر عمل زیبایی از جمله تزریق کردن چربی به گونه نیازمند واجد و شرایط بودن است. در این مطلب کوتاه بررسی میکنیم که چه کسانی می‌توانند به گونه خود چربی تزریق کنند؟!

 

آیا من میتوانم تزریق چربی گونه داشته باشم؟

اگر شما غیرسیگاری، سالم و بدون سابقه بیماری مزمن هستید، ممکن است کاندیدای پرکننده های گونه باشید. براساس دستورالعمل های سازمان غذا و دارو (FDA) منبع معتبر، شما لازم است از کاربرد پرکننده های گونه خودداری کنید اگر:

  • اختلالات خونریزی دارید

  • به ترکیبات مصنوعی مورد استفاده در پرکننده های پوستی حساسیت دارید

  • باردار یا شیرده هستید

بهبودی سریع از فواید تزریق گونه

در چند روز اول پس از تزریق، لازم است از خوابیدن روی گونه خودداری نمایید. سعی کنید رو به بالا و صاف به پشت بخوابید. همچنین لازم است تا زمانی که فیلر به طور کامل شکل خود را نگرفته است، یعنی 48 ساعت پس از تزریق، از انجام ورزش های شدید خودداری کنید. از دست زدن به صورت خودداری نمایید و تا حد امکان صورت خود را تمیز و خشک نگه دارید تا خطر عفونت برطرف شود. ماندگاری تزریق چربی نیز بالاتر است!

با این حال پیشنهاد میکنیم حتما یک جلسه معاینه را داشته باشید تا دقیق‌تر مشاهده شود که امکان تزریق چربی به گونه‌های شما وجود دارد یاخیر. این مشاوره را ما در کلینیک دکتر لاغری، معتبر ترین مرکز تزریق چربی در سعادت آباد به شما خواهیم داد.

منبع: فواید تزریق چربی به گونه چیست؟

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋