کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

مدل روسی، محبوب‌ترین مدل ژل لب

این روزها اکثر بانوان نام ژل یا فیلر تزریقی را شنیده‌اند. یک ماده اسیدی که باعث فرم دهی و حجم دهی نواحی مختلف بدن می‌شود. معروف ترین کاربرد این ژل‌ها برای تزریق به لب است. از آنجایی که داشتن لب‌هایی پر و زیبا همواره برای بانوان اهمیت زیادی داشته است روش‌ها و مدل‌های متعددی برای تزریق از سوی کلینیک‌های زیبایی ارائه شده است.

. . .

 

یکی از محبوب ترین مدل‌های تزریق ژل لب، مدل روسی است. ما در این مطلب کوتاه قصد داریم تا اطلاعاتی درباره مدل ژل روسی و تغییرات لب‌ها بعد از تزریق ژل به این روش را برای شما عزیزان بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

تزریق ژل لب به روش روسی

تزریق ژل لب روسی شکل کاملاً جدید و زیبایی را به لب‌ها می‌بخشد و ظاهری صاف تر و پهن‌تر مطابق با آنچه که به طور طبیعی در زنان روسی مشاهده می‌شود، ارائه می‌دهد. تزریق ژل لب روسی به دلیل تمایل افراد به لب ‌هایی حجیم‌تر، بدون نگرانی از مهاجرت ژل تزریق شده یا ظاهر لب‌هایی به شکل اردک ایجاد شد. در اصل شکل واقعی لب های روسی از “عروسک های روسی” گرفته شده است، جایی که شکل قلب را در مرکز با ظاهری صاف تر و برجسته تر ایجاد می‌کند.

اگرچه این روش از مهاجرت فیلر جلوگیری می‌کند، با این حال، ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد و ظاهر لب‌های آن‌ها فرم طبیعی نگیرد.

مدل‌های مختلف ژل روسی

در سراسر دنیا ژل لب روسی در انواع مدل‌های مختلفی انجام می‌شود. انواع مدل های تزریق ژل لب روسی به شرح زیر هستند.

  • ژل لب روسی طبیعی

  • ژل لب روسی خط دار یا همان چاکدار
  • ژل لب روسی عروسکی

تزریق ژل لب به روش روسی در کلینیک دکتر لاغری

تزریق ژل به لب یک راه عالی برای زیباتر ساختن چهره افراد است. این عمل به روش‌های مختلف انجام می‌گیرد، اما پرطرفدار ترین سبک آن در دنیا لب روسی است. این مدل از عروسک های زیبای روسی الهام گرفته است و ظاهر لب ها را حجیم و برجسته و زیباتر می سازد. کلینیک دکتر لاغری، یکی از معتبرترین مراکز تزریق کردن ژل در سعادت آباد، امکان تزریق هر یک از سه مدل ژل روسی را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋