کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

آیا صورت بعد از تزریق چربی ورم می‌کند؟ + راهکار درمانی

تزریق کردن چربی به صورت نیز به مانند هر عمل زیبایی دیگری می‌تواند عوارض جدی و یا کوتاه مدت داشته باشد. در همین ابتدای راه بگوئیم که ورم صورت بعد از تزریق چربی می‌تواند یک عارضه جدی باشد اگر شما از یک دکتر و کلینیک معتبر تزریق چربی کمک نگیرید و یا به دستورات و توصیه های پزشک در حین عمل و بعد از عمل توجه نکنید! همچنین این عمل می‌تواند عوارض کوتاه مدتی داشته باشد که با رعایت موارپ لازم در اسرع وقت از بین خواهد رفت.

 

آیا تزریق چربی با ورم همراه است؟

ورم صورت بعد تزریق چربی تاحدودی طبیعی بوده، چرا که در بسیاری از عمل های زیبایی پس از آنکه عمل خاتمه یافت صورت و یا سایر اعضای بدن دچار ورم خواهد شد. اما تفاوتی که بین تزریق چربی با سایر عمل های زیبایی وجود دارد. این است که ورم بعد از عمل بسیار مختصر بوده بطوری که پس از آنکه ساعتی از عمل گذشت و یا حتی بعد از چند روز به طور کامل این ورم از بین خواهد رفت. افراد نباید نگران این ورم باشند چرا که همانطور که در ابتدای مطلب برای شما بیان نمودیم ورم ایجاد شده کاملا طبیعی است. پزشک شما نیز این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد که مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد.

آیا میتوان ورم صورت بعد از تزریق چربی را کاهش داد؟

پس از آنکه تزریقی چربی شما با موفقیت انجام شد و پزشک شما از نتایج کار راضی بود برای کاهش ورم تزریق چربی شما باید در اولین فرصت از پزشکتان در مورد اقدامات پس از عمل بپرسید. البته اگر در مورد این اقدامات قبلا پرسیده باشید یا آگاهی قبلی داشته باشید بهتر می باشد. چرا که اطلاعات بیشتری خواهید داشت. در هر حال شما باید اطلاعات کاملی در مورد اقدامات پس از عمل داشته باشید. چرا که این اقدامات کمک بسیار زیادی به افراد می کند تا بتوانند ورم اندکی که پس از تزریق و صورت فرد ایجاد می‌شود را از بین ببرند. به عنوان مثال می‌توانند با استفاده از کمپرس یخ هرچه سریعتر ورم را کمتر کرده و در نهایت از بین ببرند.

منبع: دکتر لاغری، بهترین کلینیک تزریق چربی در سعادت آباد

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋